This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malaguti f12r elektra problemen

Dylan_k

New Member
Ik heb een Malaguti f12r uit 2008 en die was dus van de politie geweest en er zit dus een knopje op om mijn elektra aan en uit te doen. Als ik het aan zet dan valt de scooter als die koud is meteen uit terwijl die stationair loopt en als die warm is na valt die ongv na 30 seconden uit, hij loopt ook minder goed qua optrek. Als ik mijn elektra uit zet dan blijft die ineens perfect stationair lopen terwijl die koud is of warm is, optrekken gaat ook in een keer perfect. Ik zou niet weten wat het probleem kan zijn en kan ook niks specifieks vinden. toen ik hem kocht was de akku erg zwak en alle elektra het amper, toen had ik er een nieuwe accu in gezet en nu heb ik dit probleem.

Stroom opwekken met een stator/dynamo , kost ook kracht van de motor , meet eens hoeveel hij bij laadt , over de accu polen bij stationair , en versneld stationair . En hoeveel amp hij uit de accu trekt , als je het licht aan doet .

Stroom opwekken met een stator/dynamo , kost ook kracht van de motor , meet eens hoeveel hij bij laadt , over de accu polen bij stationair , en versneld stationair . En hoeveel amp hij uit de accu trekt , als je het licht aan doet .
isg ik ga het checken