mailtje met tuning spul...

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Ik kreeg vanochtend een mailtje aan met dit linkje erbij...

http://ccspecialtytool.com/

Iemand enige kennis ervaring etc?
De mail was in brak engels btw.. maar wel verstaanbaar..
en kwam niet uit Amerika, wel Polen ofzo...
en de vraag was of we interesse hadden de producten te verdelen.. :?
maar ja :p
 
Advertisement - register to remove this

Wat wil je precies weten hierover? Leuk spul voor de tuners, dremelaccesoires, haaks en normaal, en een zooi frezen... Wel leuk allemaal, maar wordt dat spul hier verkocht?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wat wil je precies weten hierover? Leuk spul voor de tuners, dremelaccesoires, haaks en normaal, en een zooi frezen... Wel leuk allemaal, maar wordt dat spul hier verkocht?

dat was een beetje m'n vraag..
 
tis mooi spul, alleen wel een beetje te duur voor de meeste hobbyisten onder ons denk ik :( Je bent toch al snel zo'n 750 euro kwijt voor freesje.......
 
ik heb sindskort ook een haakse frees, is oude afgekeurde tandarts apparatuur en alleen het hoekstukje kost al volgens de catalogus 743 euro. Gelukkig heb ik et allemaal gratis gehad :D
 
WFT?? is dat spul zo duur?? Heb zo een catalogus van proxxon en daar staan ook freesjes enzo in maar die zijn echt niet zo extreem idioot duur als de prijzen die jullie noemen. Weet alleen niet precies wat voor spul daarbij zit, zal nog wel eens kijken.
 
Ik heb ook wel eens voor me dremel gekeken naar haakse freesjes, en ook wel es rondgekeken op de proxxon site.Ik heb zo'n haaks stukje voor de dremel in me handen gehad, maar het hele hoekstuk is gewoon simpelweg te groot om in een cilinder te werken, zelfs in een 70cc zou et erg krapjes worden, je moet ook nog de lengte van het freesje erbij optellen natuurlijk. Tandarts stuff is in principe de enige oplossing. De freesjes zijn ook 1/3 van et formaat van je kleinste dremel/proxxon freesje dus dat werkt in alle gevallen nauwkeuriger.
 
ik vind enkele dingen op die site wel erg op dremel spul lijken btw

zoals
44mc.jpg


zouden deze dingen gewoon op een losse dremel motor passen (zoeen waar een slang aanzit)?
ik vind dit ding
55mc.jpg

er nl. wel leuk uit zien en het is ook niet zo duur (80 dollar)
 
Hier nog ff een pic van dat dremel ding.
Met als conclusie dat je wel kan vergeten dat je met de
standaard dremel dingen in een cilinder kunt werken,
want die haakse slijper is wel errug groot.
Sorry voor de idioot grote pic maar ff geen zin om nog te gaan
resizen. Die gekke strepen zijn van mn scanner die raar doet.

[edit] toch maar ff geresized [/edit]

frees.jpg
 
Last edited:
Originally posted by x8racer
WFT?? is dat spul zo duur?? Heb zo een catalogus van proxxon en daar staan ook freesjes enzo in maar die zijn echt niet zo extreem idioot duur als de prijzen die jullie noemen. Weet alleen niet precies wat voor spul daarbij zit, zal nog wel eens kijken.

Lekkere vergelijking weer :|
 
Ik wist ook niet precies meer wat er in die catalogus stond toen ik het vanmiddag poste en aangezien ik toen niet thuis was kon ik ook niet kijken. Dacht dat er nog wel iets beter (kleiner) spul in stond maar niet dus. Lees ook mn reply daarna waarin ik dus zeg dat je met dat ding niet in een cilinder kan werken en dat idd de vergelijking dus niet te trekken is, omdat dat tandartsspul dus echt vele malen kleiner is en daardoor ook veel duurder en naar alle waarschijnlijkheid ook veel beter van kwaliteit (en die pic heb ik gepost omdat Hans F. zich afvroeg of die dingen die hij poste op zo een flexibele slang pasten)
Einde verweer van mijn kant :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top