Mag je gewoon doorrijden na teveel vermogen @ rollenbank?

TresurP

SR Tres
Ey,

Stel je bent op de rollers geweest, hebt teveel vermogen = boete blablabla. Mag je dan gewoon weer doorrijden, of wordt je dan meteen weer aangehouden voor nog een keertje rollenbank?

Advertisement - register to remove this

ik mogt gewoon doorrijden maar dat was 2 jaar geleden met m'n oude scooter en ik had slechts 0,7kw maar m'n neef had die tijd 2 kw op de rollenbank en die mogt gewoon doorrijden... dus ik denk het wel :)

hangt er van af, als ze gaan meten hoeveel decibel je uitlaat maakt en het is teveel mag je je scooter laten staan en halen ze je uitlaat er af. K had net drie dagen een mooi teruglopertje en k ben em nu al kwijt! vuile klote wouten

Iedere keer nadat ik op de roller was geweest met 1,7 Kw moest ik gewoon naar huis lopen hoor. Ze zeiden tegen mij dat als ik ging rijden dat ze me gewoon weer zouden aanhouden en dat ik alle boetes dubbel kreeg.

Nee als je scooter teveel vermogen heeft mag je er niet meer op rijden, omdat hij niet aan de wettelijke eisen voldoet. Ze mogen je dus gewoon weer aanhouden nadat je op de roller bent geweest.

Verschild weer per agent/streek. Hier doen ze er niet moeilijk over verder. Hier zeggen ze, je mag gewoon naar huis rijden en als je dan onderweg weer aangehouden wordt en je laat je boete zien die je net gekregen hebt en dan mag je verder rijden. Wordt je 2 uur later ofzo weer aangehouden mag je natuurlijk wel weer meekomen......

Back