Mag je dit op je stuur zetten?

Advertisement - register to remove this

Okee, nou ik denk dat ik het er dan maar op waag dat het gewoon mag zo. Want ook al is het zelf gemaakt het heeft niks te maken met me brommer zelf. En aangezien het dus blijkbaar wel legaal is om houders op je stuur te monteren ga ik er vanuit dat dit ook wel mag=)

Bedankt voor de info en de snelle reactie =) Ook handig linkje voor die houders!
Danku!
 
Okee, nou ik denk dat ik het er dan maar op waag dat het gewoon mag zo. Want ook al is het zelf gemaakt het heeft niks te maken met me brommer zelf. En aangezien het dus blijkbaar wel legaal is om houders op je stuur te monteren ga ik er vanuit dat dit ook wel mag=)

Bedankt voor de info en de snelle reactie =) Ook handig linkje voor die houders!
Danku!

Wellicht heb ik je op een verkeer spoor gezet.

Excuus hiervoor !!!

Daarom het volgende:

Ik weet niet of een zelfgemaakte houder legaal of illegaal is.

Naar mijn weten neem je 2x een risico met een zelfgemaakte houder.

1: Je gsm/navigator kan eraf trillen.

2: Een agent kan hier moeilijk over gaan doen.

Waarom dit risico nemen en waarschijnlijk een oeverloze discussie hierover aangaan.
Welke je trouwens hoogstwaarschijnlijk verliest.

Google even op het net naar de mogelijkheden om voor jouw gsm/navigator een geschikte houder te vinden.

Deze is, met een beetje zoeken, ongetwijfeld voor een paar euro te koop.
 
Last edited:
Wat je op die foto ziet stelt volgens mij echt niks voor. Trilt er zo van af als je het mij vraagt, zeker bij iets hogere snelheden. Daarbij, kleine moeite op je gps aan te zetten, in je broekzak te steken, en even stoppen en kijken waar je heen moet.
Zo duur kan het niet zijn.
 
Ik heb op de motor al een aantal jaren een GPS. Oom agent zal daar bij een brommer ook geen bezwaar tegen hebben. Maar er is iets anders waar je regening mee moet houden. Een motor en dus ook een brommer geeft trillingen waar de meeste electronica niet goed tegen kan. Daarom hebben bevestigingen altijd een trillingsdemper. Bij mijn Garmin-houder is dat een rubber kogel.
 
Back
Top