Kan iemand vertellen wat de maat is van het lager van de uigaande-as (voor het wiel) van de vertanding? De maat van de keering is 22x32x7 als ik het goed heb?
Het gaat hier om een minarelli horizontaal blok. Bij voorbaat dank!
de UITgaande as kan nooit 6203 zijn , ofwel 17-40-12 , dat kan ik je 100% zeker zeggen..
dat lager is van de INgaande as..
dat je de verkeerde lagers krijgt is waarschijnlijk omdat zomaar wat maten denk te hebben , de enige manier om het goed te doen is om het lager eruit te pakken en het goeie nummer vinden ,als je het nummer niet kunt vinden kun je het lager opmeten en doormiddel van een tabel op bijv. www.skf.com omzetten naar een lagernummer , dit nummer is van veel meer belang dan de maten..
en er komt nog bij dat dat lager een lager is met dichtingen , ofwel stofringen , dus moet je een lager hebben met de aanduiding RS (bij skf) en dan dubbel ,ofwel RS2
ik zal straks wel even kijken of ik zo kan zien wat voor lager erin zit..
Dit is het enige lager wat ik kan vinden op euroscooters.nl... maar ik heb zojuist mijn oude lager opgemeten en die is toch echt 17x40x12 (er staan verder geen cijfers op).
:EDIT: even voor de duidelijkheid, met de uitgaande as bedoel ik de as maar het wiel op komt hé .