Menu
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
New media
New media comments
New resources
New profile posts
Latest activity
Media
New media
New comments
Search media
Resources
Latest reviews
Search resources
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
NSSC
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Scooters
Quick Forum
Ludix heeft dipjes
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Brommertfanaat" data-source="post: 3537740" data-attributes="member: 71127"><p>Hoi marwan, dus als ik het goed begrijp heeft ie een dip vanuit vol gas wegrijden? wanneer is dit begonnen en reed hij uit het niets slechter of heb je iets vervangen waardoor hij slechter is gaan rijden? Vanuit stilstand wegrijden is zoals je zei idd de koppeling, welke drukveer heb je erin gezet? Want als je eerst een originele had en nu een sterkere dan zul je idd andere resultaten krijgen dan je gewend bent van de scooter. Je zegt ook dat je nieuwe 11,5 gram rollen hebt en deze wilt verhogen, eerst even de vraag welke rollen zaten er eerst in? en als je scooter slecht optrekt is het een minder goed idee om er zwaardere rollen in te zetten aangezien deze juist het omgekeerde effect hebben! rollen van 15gr in een 50cc is ook niet iets wat ik vaak hoor en ik denk ook niet dat je scooter daar beter van zult rijden maar correct me if im wrong, wat ik zou doen is een setje rolletjes halen van 7,5gr tot 9 ofzo en dan kijken waar die het beste mee rijdt. Maar eerst graag even antwoord op de vragen die ik gesteld had dan kan ik met je mee denken, Succes!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brommertfanaat, post: 3537740, member: 71127"] Hoi marwan, dus als ik het goed begrijp heeft ie een dip vanuit vol gas wegrijden? wanneer is dit begonnen en reed hij uit het niets slechter of heb je iets vervangen waardoor hij slechter is gaan rijden? Vanuit stilstand wegrijden is zoals je zei idd de koppeling, welke drukveer heb je erin gezet? Want als je eerst een originele had en nu een sterkere dan zul je idd andere resultaten krijgen dan je gewend bent van de scooter. Je zegt ook dat je nieuwe 11,5 gram rollen hebt en deze wilt verhogen, eerst even de vraag welke rollen zaten er eerst in? en als je scooter slecht optrekt is het een minder goed idee om er zwaardere rollen in te zetten aangezien deze juist het omgekeerde effect hebben! rollen van 15gr in een 50cc is ook niet iets wat ik vaak hoor en ik denk ook niet dat je scooter daar beter van zult rijden maar correct me if im wrong, wat ik zou doen is een setje rolletjes halen van 7,5gr tot 9 ofzo en dan kijken waar die het beste mee rijdt. Maar eerst graag even antwoord op de vragen die ik gesteld had dan kan ik met je mee denken, Succes! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Forums
Scooters
Quick Forum
Ludix heeft dipjes
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…