luchtfilter prop

bissie

Well-Known Member
he ik heb een vraagje

er zit bij firefox tog ook prop in luchtfilter
heeft het nut deze eruit te slopen (snelheid,trekkracht)

meer geluid is nie erg (mooi zelfs)

en hoeveel moet de sproeier vergroot worden
 
Advertisement - register to remove this

Je kan er een betere mengverhoudign door krijgen, dat iig niet te weinig lucht krijgt, en als je sproeier niet al vegroot is? kan je je sproeier 2 of 4 maten groter
 
als je zo tegen me doet, denk je dan dat ik van plan ben om je te antwoorden? NEE!
Maar het is dat ik niets te doen heb..
Ik weet niet hoe het precies zit bij die vuurvos van je want die heeft geloof ik een anders filter, vraag het maar aan iemand met een firefox...
 
Een firefox heeft een andere luchtfilter dan alle andere minarelli scoots, dus zo dom was tim-b's opmerking niet tIM!

Je moet een sproeier hebben die 4 maten groter is dan de standaard voor minarelli, dus een sproeier monteren die ook in elke andere met onbegrensde luchtfilter minarelli zit (74 ofzo kweenie) maar dna nog is 2-4 maten groter.

De prop eruit zorgt omdat je ook je sproeier aanpast voor meer lucht + benzine, oftewle een hardere klap, oftewel meer kracht.

SvR
 
Je hebt mij niet horen zeggen dat hij dom was, ik zei alleen NERD, das mijn stopwoordje, moet je niet zo persoonlijk opvatten.
NATUURLIJK ZIT ERIN EEN FIREFOX OOK EEN PROP! in Italie rijd hij toch ook standaard 80 ofzo, das dus met prop eruit, oftewel, daar heeft er nooit een prop ingezeten, als die krengen naar nederland komen flikkeren ze er zo'n prop/vernauwing in, en een kleinere sproeier, als er dus geen prop in de filter van die firefox zo zitten en ze zouden er voor nederland een kleinere sproeier in pleuren zouden de verhoudingen niet meer kloppen!
Conclussie: ZOEK HET MAAR LEKKER ZELF UIT!
 
Owke, tIM sorry dan. Ik zal het wel es effe uitzoeken. Ik sloop gewoon es het filter van me ouwe f'fox. Dan kijk ik es hoe dat het er uitziet. Als ik het weet, dan meld ik me wel weer.
greetz Tim
 
Back
Top