Raymen Zip @ 22.2 pk 22 May 2024 #2 Mooi man Nu nog even de achterremkabel goed monteren voor je ergens achter blijft hangen.
K Karel_appel New Member 22 May 2024 #3 Raymen said: Mooi man Nu nog even de achterremkabel goed monteren voor je ergens achter blijft hangen. Click to expand... Ik heb dus geen idee waar ik die wegwerk, :0
Raymen said: Mooi man Nu nog even de achterremkabel goed monteren voor je ergens achter blijft hangen. Click to expand... Ik heb dus geen idee waar ik die wegwerk, :0
Raymen Zip @ 22.2 pk 23 May 2024 #4 Onder het oliecarter op één van de carterbouten hoort een zelfde soort beugeltje als die je al hebt. Je zal niet de eerste zijn die op zn giechel gaat door een te laag hangende remkabel
Onder het oliecarter op één van de carterbouten hoort een zelfde soort beugeltje als die je al hebt. Je zal niet de eerste zijn die op zn giechel gaat door een te laag hangende remkabel
A AA-79 New Member 8 December 2024 #5 Moest je hiervoor aanpassingen doen om deze te monteren? Met hoeveel schroeven zit hij vast? Loopt voor de rest hetzelfde?
Moest je hiervoor aanpassingen doen om deze te monteren? Met hoeveel schroeven zit hij vast? Loopt voor de rest hetzelfde?