This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Loze stekker DNA

Aha, ik dacht al zoiets, heb een elektrisch schema gevonden daar stond zoiets op. Weet iemand misschien ook waarom de digi teller / linker knipperlicht aanduiding en de benzine meter niet werken? Alle kabels zijn aangesloten. (ik meet ook voeding bij de benzine tank meter (iig 12 volt, dus ik denk dat dat de inkomende spanning is)

Bij mij werkten die knipperlicht en groot licht lampjes op die console wel...ma die toerenteller en digitale display niet (dus geen weergave van temp, benzine, snelheids meter etc.)

Toen gooide ik de hele boel daar los en bleek dat er enkele weerstanden en condensatoren (misschien zelfs meer dan dat) binnen op het printbord verschroeid waren; waarschijnlijk had hij eens teveel stroom gehad.
Als ik jou was zou ik dat ff checken (en die stekkers ook).

damn. das een mooi duur grapje lijkt me, nieuwe teller is niet goedkoop... (is dan wel niet mijn scooter maar toch)

Dat klopt, die tellers zijn niet goedkoop...ongeveer 280 euros..

Weet iemand misschien waar ze dit soort dingen repareren? Dit soort electronica is eerder gerelateerd aan een pc dan aan een radio ofzo.

Uhm, je kan altijd contact opnemen met ofwel je dealer, ofwel de importeur/fabrikant of zij een adresje weten. PC zaak kan er waarschijnlijk ook niks mee...