This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

lowrider ownage

Low_Rider

--------------
dit stond 5 minuten geleden op onze parking.

prachtig dingetje, moet alleen niet zo gemakkelijk sturen blijkbaar.

vind het gewoon mooi, zou er nooit mee willen rijden

kerel is niet goed wijs nee.
als hij valt is ie kreupel.

motor zelf is wel mooi alleen erug overdreven..het had gewoon een mooi zilveren blokje moeten zijn zonder dat oranje gebeuren..over zijn kledingstijl is al genoeg gezegd denk ik

Originally posted by Low_Rider
vind het gewoon mooi, zou er nooit mee willen rijden
:| euhm ja vind je het nu mooi of.....

verder lijkt me dat wel eens leuk om er op te rijden maar verder niet!

ik vind em wel cool behalve de kleuren! en de koplamp dies lelijk!
blok moet ook mooi glimmen

t is geen echte he.. (geen hd 8P)

ben geen fan van choppers... heb wel stage gelopen @ harley world (beste lui trouwens , erg veel fun gehad)

Ik heb zo een hekel aan dat soort hells angel mobielen. Doe mij maar gewoon een sportmotortje

vind zulk soort bikes wel stoer eigenlijk. beetje rondtoeren enzo. nou ja zulke voorvorken hoeven van mij nou ook weer niet.

Best leuk zeg.
En best logisch dat die dingen wat zwaarder sturen.
Het moment is namelijk kracht maal arm dus!!!

Ik vind m smerig.... en t is een jap, en normaal gesproken boeit me dat niet, als we t over 'buikschuivers' hebben, maar als t over dit soort motoren gaat is er maar 1 echte en das Harley Davidson.... Net als me pa heeft 8) (zie foto)

Hij heeft gelukkig het apehangerstuur vervangen voor een lichtgebogen, recht stuurtie... is beter 8)

Ik vindt de eerste motor de lekkerste8) Zalig rondcruisen op zo'n mooie dag als vandaag, maar dan andere kleren (geen short en t-shirt dus:| ) Dan nog zo'n pothelm en een vette zonnebril:W
Maar ja, misschien komt er ooit s zo'n beesje in me garage naast me monobike en me racer:~

die kerel had rugklachten heb ik net gehoord

en ja, ik hou ook meer van 'racers', maar von deze gewoon mooi 'geknutseld'