Losse slang onderkant Speedfight 2

Michelg

Member
Beste,

Ik heb een nieuwe Speedfight 2 gekocht met gele plaat en een watergekoeld blok.
Nu heb ik +- 20 km naar huis gereden en toen ik thuis aankwam, constateerde ik een loshangende slang aan de onderkant van de scooter. Zie foto.
Weet iemand waar deze voor dient en waar die aangesloten moet worden? Hij koelde overigens de hele rit optimaal.
 

Attachments

  • 20190302_100650.jpg
    20190302_100650.jpg
    139 KB · Views: 43
Advertisement - register to remove this

Even checken waar deze heengaat?
Aan de dikte vd slang te zien denk ik zelf 1 vd radiatorslangen...
Of overloop/beluchting slang vanaf de benzinetank maar denk eerder radiator.
 
Even checken waar deze heengaat?
Aan de dikte vd slang te zien denk ik zelf 1 vd radiatorslangen...
Of overloop/beluchting slang vanaf de benzinetank maar denk eerder radiator.
Bedankt voor je snelle antwoord!
Moet ik deze slang dan ook aansluiten ergens? Hij lekt overigens geen koelvloeistof.
 
Ik heb zelf weinig verstand van LC maar neem aan dat 1 vd slangen #2 #3 vh het plaatje ergens aangesloten dienen te worden:
615852.JPG

De radiator bevind zich achter de voorkap van je scooter...
Blijkt 't toch gewoon een afvoer vanaf de benzinetank zou deze daar aangesloten moeten zitten. Ik zou het daarom gewoon ff nalopen.
 
Weet niet hoe dik deze slang is.. Maar mij lijkt het dat het even dik is als benzine slang.. Dus ik zeg een overloop slangentje voor bij de tankdop.

Mors je dan benzine dan kan dat weg via dat slangetje.. Een liquid cooled systeem heeft geen losse slangen ergens hangen, maar is gewoon een geheel dicht systeem.
 
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Ik heb geen aansluiting kunnen vinden voor de losse slang, maar waar de slang op zit aangesloten is een zwart kastje die zich, als je op de scooter zit, links bij de voetplank naast de accu bevindt. Ik kan alleen zien dat er 'made in Italy' op staat... ik heb wat foto's gemaakt. Helaas zijn ze wat onduidelijk.
 

Attachments

  • 2019-03-03 20.20.53.jpg
    2019-03-03 20.20.53.jpg
    147.1 KB · Views: 24
  • 2019-03-03 20.21.19.jpg
    2019-03-03 20.21.19.jpg
    131.1 KB · Views: 20
Zit de andere kant niet aan de uitlaat vast? Dit systeem kan overigens alleen maar bij de originele uitlaat worden toegepast.
Meeste van die euro 2 uitlaten hebben er een dun metaal pijpje aan de uitlaat bocht zitten waar zo`n soort achtige slang erop gaat.
Kan best zijn dat jou scooter die originele uitlaat niet meer heeft.
 
Zit de andere kant niet aan de uitlaat vast? Dit systeem kan overigens alleen maar bij de originele uitlaat worden toegepast.
Meeste van die euro 2 uitlaten hebben er een dun metaal pijpje aan de uitlaat bocht zitten waar zo`n soort achtige slang erop gaat.
Kan best zijn dat jou scooter die originele uitlaat niet meer heeft.
Ik zie en voel geen slang over de gehele uitlaat. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit de originele uitlaat is, maar ik ga uit van niet (heb de scooter net twee dagen in mijn bezit..).
 
Back
Top