logo bovenin beeld kleiner

Kakelbont

Well-Known Member
hellow ppl, ff een vraagie aan de webmaster.

kan het www.scooterz.nl logo bovinin niet wat kleiner (niet zo hoog, dan heb ik meer beeld over voor de rest van de site.

Denk maar eens aan de mensen met een iets kleinere resolutie, daarbij vult het logo veel van het beeld.

voor jullie misschien ook een voordeel want
dan kan er nog reclame naatst geplaatst worden en dat levert weer cash op
smile.gif


greetz kakelbont
 
Advertisement - register to remove this

ff een tip
er komen hier veel bezoekers
jullie moeten aan scootparts vragen of je hun banner op je site mag zetten
hier kan je vet geld voor vangen!!!!
die gast van www.boogolink.bla heeft voor het plaatsen van een bannertje een Malossi RS24 achterveer gekregen....
 
Wij zijn met ze vieren, en we hebben er meer aan als iemand onze server betaald, aangezien we redelijk dure hosting nodig hebben, daarom preferen we geld
 
Hoi,

Als je last hebt van dat logo, dan komt dat omdat je waarschijnlijk via scooterz.nl op het forum zit.

Probeer eens http://forum.scooterz.nl en je probleem is opgelost.

Verder hebben we met onze layout zo goed mogelijk op alle resoluties gelet.

Mensen die in 800x600 of hoger zitten hebben echter wel het beste beeld.
 
thanks hé!

het forum via forum.scooterz.nl is op mijn comp echt een stuk beter!

oja, je had het over dure hosting, hé?
nou heb ik laatst gehoord dat stichting internet domeinnaam registratie gratis domeinnamen gaat verstrekken voor iedereen, met een numemr erin ofzo. of het makkelijker wordt weet ik niet, maar in ieder geval wel gratis

[This message has been edited by Kakelbont (edited 20 October 2000).]
 
Gratis is nooit echt gratis, er zit altijd een oogje aan.

Daarom doen wij het liever goed. De domeinnaam scooterz.nl is trouwens al lang betaald, dus die kan je niet meer gratis krijgen.

Omdat het forum zo gegroeid is de laatste tijd, moeten we misschien over niet te lange tijd verhuizen naar een grotere server.

Vandaar dat we echt niets hebben aan een uitlaat of iets dergelijks.
 
Duur, geloof me, vooral die nieuwe server.

Daar komt nog eens bij dat wij alle 4 een groot deel van onze tijd bezig zijn met de site.
 
Back
Top