Mizzle. VW T2b '78 owner 13 September 2004 #1 Heeft iemand er nog 2 ligge? (kindermaat) Hier is alles uitverkocht 8P Laat t effe wete op dit topic..
Heeft iemand er nog 2 ligge? (kindermaat) Hier is alles uitverkocht 8P Laat t effe wete op dit topic..
Dennis ToetToet 13 September 2004 #3 dieselmaniac said: ja hiero hoeveel wil je der voor geven? Click to expand... ik zoek er ook 1, je wou toch niet serieus er meer als een paar euro voor gaan vragen he? je stelt het zo van... maar oke, wat wil je ervoor hebben? ps topicstarter, zijn genoeg mensen die ze hebben hoor, dus wees niet bang dak je bandje wegpik ofzo:*
dieselmaniac said: ja hiero hoeveel wil je der voor geven? Click to expand... ik zoek er ook 1, je wou toch niet serieus er meer als een paar euro voor gaan vragen he? je stelt het zo van... maar oke, wat wil je ervoor hebben? ps topicstarter, zijn genoeg mensen die ze hebben hoor, dus wees niet bang dak je bandje wegpik ofzo:*
Nylez Ziploos 13 September 2004 #4 dieselmaniac said: ja hiero hoeveel wil je der voor geven? Click to expand... Dit kan je toch niet menen he? zie mijn topic ff topicstarter: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=73784
dieselmaniac said: ja hiero hoeveel wil je der voor geven? Click to expand... Dit kan je toch niet menen he? zie mijn topic ff topicstarter: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=73784
Mizzle. VW T2b '78 owner 13 September 2004 #5 Ja ik had m al gezien Nylez Maar toch bedankt +ralf+ Ik wil wel 6 pleuro voor 3 Bandjes geven (kindermaat) Laat maar wat achter
Ja ik had m al gezien Nylez Maar toch bedankt +ralf+ Ik wil wel 6 pleuro voor 3 Bandjes geven (kindermaat) Laat maar wat achter
dieselmaniac Zupermen 13 September 2004 #7 jongens pm mij maar.. hoeveel je er wilt, prijs pm ik trug, ik ga morgen kijken hoeveel ik er nog kan regelen, ze worden hier ook schaars 2,50 a 3 euro per bandje is de prijs bij mij, pm het aantal PLUS de maat, ik ga er morgen voor kijken
jongens pm mij maar.. hoeveel je er wilt, prijs pm ik trug, ik ga morgen kijken hoeveel ik er nog kan regelen, ze worden hier ook schaars 2,50 a 3 euro per bandje is de prijs bij mij, pm het aantal PLUS de maat, ik ga er morgen voor kijken