live sleutel cam

zjonnie

J.O.H.N
heb een kewl idee, onze comp staat bij de raam, als het een beetje fatsoenlijk weer is kan ik mooi in de tuin sleutelen, als ik dan de webcam voor de raam zet heb je live sleutel cam :D

weer eens wat anders dan pics van je sleutelkunsten :P
 
Advertisement - register to remove this

is idd wel een kewl id,

laat het mij in ieder geval weten als je dat gaat doen..

groetuh er!
 
ik had veel beter idee....ik zet webcam aan voor de tv...zet tv op fox kids :W en log dan vanuit school in op de camera thuis :)
 
en waarom niet
zucht waar slaat dit op
ik heb deze discussie al zoo vaak gehad, d8 dat er hier op dit forum wel verstandiger mensen rondliepen dan op zuigpunt, en dat is ook zo maar der lopen bljkbaar hier toch ook maar van die kneuzen rond...
jammer

en ik der wordt hier ook gewoon aan scooterts gesleuteld hoor...
 
Maar dan nog. Wat boeit mij dat nou. Dan zie je een scooter staan op 3 meter afstand kan niet ingezoomed worden op details. Nee is niets.
 
Originally posted by kneiter007
ja en dan ook aan wat voor iets: een wallaroo |(

Jij moet niet zo tof doen, want ik weet zeker dat hij je helemaal zoek blaast met wat dan ook, zelfs een step is sneller (misschien komt het door je stickers?) |(
 
hehe een echte "we zijn positief bezig" topic..
nou als ik dan echt mensen wil zien sleutelen ga ik wel naar de dealer bij mij in de buurt of ik pak zelf een sleutelset....
mzzls en veel suc6 met je ideen, initiatief is er iig wel, nu nog iets dat aanslaat....
mzzls
henk
 
maar tis ook wel wat sebas zegt
ik moet hem wel dichtbij zien te krijgen
moet te doen zijn, denk dat ik de cam op ongeveer 1 meter van men brommer kan krijgen, dan is het redelijk duidelijk..
 
Originally posted by VDM


Jij moet niet zo tof doen, want ik weet zeker dat hij je helemaal zoek blaast met wat dan ook, zelfs een step is sneller (misschien komt het door je stickers?) |(

oke dan neem zondag maar een step mee :P
 
Back
Top