Lichten doen raar en elektrische start werkt niet.

Hoi, ik was net aan het rijden op mijn scooter en opeens kreeg hij een kleine dip. Ik ging daarna stilstaan en kijken wat er was. Nu start mijn scooter dus niet meer met elektrische start maar wel met kickstart en mijn lampen geven heel weinig licht. Ook knipperen de knipperlichten heel snel en worden de lampen veller als ik mijn rem indruk.

Lang en misschien onduidelijk verhaal maar wie zou mij kunnen helpen??
 
Advertisement - register to remove this

Hoi, ik was net aan het rijden op mijn scooter en opeens kreeg hij een kleine dip. Ik ging daarna stilstaan en kijken wat er was. Nu start mijn scooter dus niet meer met elektrische start maar wel met kickstart en mijn lampen geven heel weinig licht. Ook knipperen de knipperlichten heel snel en worden de lampen veller als ik mijn rem indruk.

Lang en misschien onduidelijk verhaal maar wie zou mij kunnen helpen??
wat voor scooter heb je? klinkt alsof er simpelweg een zekering geknapt is.
 
Nu start mijn scooter dus niet meer met elektrische start maar wel met kickstart
Wat bedoel je hiermee:
  1. de startmotor draait niet.
  2. de startmotor draait trager als eerst.
  3. de startmotor draait even goed als voor het probleem maar de motor slaat niet aan.
Ook knipperen de knipperlichten heel snel en worden de lampen veller als ik mijn rem indruk.
Dit lijkt me geen defecte zekering eerder een massaprobleem.

Voldoet jou probleem aan de punten 2 of 3 ook even controleren of je wel vonk hebt indien je elektrisch probeert te starten.
 
Wat bedoel je hiermee:
  1. de startmotor draait niet.
  2. de startmotor draait trager als eerst.
  3. de startmotor draait even goed als voor het probleem maar de motor slaat niet aan.

Dit lijkt me geen defecte zekering eerder een massaprobleem.

Voldoet jou probleem aan de punten 2 of 3 ook even controleren of je wel vonk hebt indien je elektrisch probeert te starten.
Als het een massaprobleem zou je alleen niet denken dat dat zo in een keer gebeurd lijkt me? Ik denk dan eerder aan langzame verslechtering
 
Back
Top