This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

lichten aerox

RomeoNitro

Well-Known Member
hallo , ik heb nu een 2de aerox gekocht (2010 naked van mbk)
maar de lichten hebben slechts 2 standen nl standlicht , en grootlicht
nu is mijn vraag hoe kan ik zorgen dat ik kan kiezen tussen lichten uit of standlicht (want grootlicht gebruik ik tog nooit) ik bedoel at je de schakelaar aan het stuur gwn kan blijven gebruiken enzo
.
iemand had me gezegt gwn de gele draad doorknippen maar dat leek me zo raar dus kom ik het voor de zekerheid nog eerst hier vragen O-)

Bedankt

Gele draad zal dan waarschijnlijk van het groot licht zijn. Als jij je schakelaar dan op groot licht zet gaat je verlichting uit. Weet niet zeker of het echt zo is maar dat lijkt me wel het meest logische.

Waarom zou je je licht uit willen hebben? Verder kan je gewoon het gele draadje los trekken en vervolgens af tapen, knippen in een kabelboom is dom.

Gele draad zal dan waarschijnlijk van het groot licht zijn. Als jij je schakelaar dan op groot licht zet gaat je verlichting uit. Weet niet zeker of het echt zo is maar dat lijkt me wel het meest logische.
jha idd als je die los maakt en zet hem op groot licht gaat de grote lichtbal uit. die 2 kleine lichtjes in de hoek blijven branden , maar dat ziet er best wel goed uit

Waarom zou je je licht uit willen hebben? Verder kan je gewoon het gele draadje los trekken en vervolgens af tapen, knippen in een kabelboom is dom.
als het donker is lichten uit en neon op ziet er gewoon goed uit vind ik persoonlijk O-) maar erin knippen is idd dom als je dan ooit terug wil aansluiten moet je gaan klooien

Mij valt me niks op? xD

Het is toch gewoon handin als je je grote licht behoud? Voor 's avonds.