Hallo iedereen ik had ergens gelezen dat als je de lichtblauwe kabel onder je dashboard doorknipt dat deze dan een restrictie weghaalt waardoor die sneller door loopt, weet iemand of dit de blauwe kabel is waar het over gaat?
Een kroonsteentje alsjeblieft zeg doe dat maar gewoon nietEn mocht na het doorknippen dat het toch niet de juiste draad blijkt te zijn, zet je er een kroonsteentje tussen en werkt de scooter weer als voorheen.
Zoals je weet is het opvoeren van snorfietsen/a-klassen bromfietsen niet toegestaan op dit forum en als je in België woont zou ik daar eens goed over nadenken want ze zijn niet mals als je gepakt wordt met een opgevoerde A-klasse.Het is een a-klasse injectie ook.
Met een kroonsteentje ben je de koning toch? Nee precies echt rotzooi.Een kroonsteentje alsjeblieft zeg doe dat maar gewoon niet
Ja weet ik alleen is was ik niet echt van plan om hem echt optevoeren gewoon te ontgrensen zoals dit zou doen. Max zou de snelheid 37 kmph zijn dat hij zou moeten halen met de doorgeknipt draad en varioring verwijderd te hebben.Zoals je weet is het opvoeren van snorfietsen/a-klassen bromfietsen niet toegestaan op dit forum en als je in België woont zou ik daar eens goed over nadenken want ze zijn niet mals als je gepakt wordt met een opgevoerde A-klasse.