Leuke setup voor zomer?

Go0s

Appie r0xt
Omdat ik een beetje uitgesleuteld ben en alweer zin in de zomer heb :+ , ben ik van plan om een zomer blok te knutselen :p Het moet ook niet al te vlammed worden. Trekkracht is het belangrijkste :)

Ik ben alleen nog aan het twijfelen over de cilinder, orgineel BSG01 of een DR70.

Spul dat erom heen komt is dit:
Orginele krukas (waarschijnlijk)
SKF C3 Lagertjes
Hebo Vario
Hebo Verstelbaar
Hebo V-snaar
Dell'orto 17.5mm
Gianelli Reverse

Dit moet allemaal onder een Runner komen, en het moet eigenlijk een soort plug-and-play blok worden, ff leuk frotten voor in het weekend/vakantie/zomer ofzo :)

Zou het gaan; DR70 icm Reverse?
Wat is sneller: DR70 Untuned of BSG01 Tuned?
Meeste trekkracht: DR70 Untuned of BSG01 Tuned?

Graag tips enzo :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik dacht dat de BSG01 sneller was :) maarja, dat even terzijde. Toch denk ik dat ik meer naar de DR70 kan ga... het enige probleem is m'n pa; die vind dat als ik een 70 koop, meteen op een motor rij omdat het meer dan 50cc is :| Terwijl het minder hard gaat dan orgineel :p
 
Originally posted by Go0s
Ik dacht dat de BSG01 sneller was :) maarja, dat even terzijde. Toch denk ik dat ik meer naar de DR70 kan ga... het enige probleem is m'n pa; die vind dat als ik een 70 koop, meteen op een motor rij omdat het meer dan 50cc is :| Terwijl het minder hard gaat dan orgineel :p

ben bang dat hij dat niet alleen vind, maar dat het ook zo is :rolleyes: Denk ook erbij na dat je niet meer verzekerd bent enzo he...:! Maar ik zou zeggen, koop DR70 met Reverse of Shot of iets in die richting. Succes :)
 
Back
Top