Leuke setup peugeot ludix

Choempie

Active Member
Wil binnekort mijn ludix wel wat verder opvoeren, Weet iemand een leuke setup. Het is een gewonen Ludix a/c. Ik hoef ook geen terugloop uitlaat. Ik heb nu een sito plus uitlaat erop zitten.

Ik zat zelf te denken aan:
17.5mm carb
airsal t6 70cc
sito plus
 
Advertisement - register to remove this

met een sito uitlaat zou ik zelf liever voor een mallosi sport gaan of dr/tp kit.
volgens mij is de airsal T6 iets meer middel toerig.
ik kan het verkeerd hebben.

voordeel is wel met een alu nicasil cilinder dat je niet echt hoeft in te rijden.
maar wel goed rekening moet houden dat het langer duurt voor de cilinder op temp is zodat je er mee kan gassen.
 
met een sito uitlaat zou ik zelf liever voor een mallosi sport gaan of dr/tp kit.
volgens mij is de airsal T6 iets meer middel toerig.
ik kan het verkeerd hebben.

voordeel is wel met een alu nicasil cilinder dat je niet echt hoeft in te rijden.
maar wel goed rekening moet houden dat het langer duurt voor de cilinder op temp is zodat je er mee kan gassen.
ik dacht dat tp en dr niet bestonden voor een peugeot horizontaal ac blok? Kan je misschien een link sturen als je iets kan vinden
 
Dit heb ik zo een beetje gevonden.
Maar inderdaad is er niet een heel breed aanbod.
Staat ook vaak bij passens voor sf3 ac.
Ben niet helemaal thuis is de hori blokken van peug.

Maar als ze identiek zijn vind je misschien wel meer op de sf3.



 
met een sito uitlaat zou ik zelf liever voor een mallosi sport gaan of dr/tp kit.
volgens mij is de airsal T6 iets meer middel toerig.
ik kan het verkeerd hebben.

voordeel is wel met een alu nicasil cilinder dat je niet echt hoeft in te rijden.
maar wel goed rekening moet houden dat het langer duurt voor de cilinder op temp is zodat je er mee kan gassen.


Cilinder moet je zeker wel even laten inlopen.. Er moet zeker even een plek komen op de zuigerveren. En rustig rijden is altijd wel aan te raden plus meer olie bij de benzine doen.
 
wqMZc1r.png
bgaHtJ1.png


Denk dat ik dit ga halen, Iemand nog een idee wat ik nog meer kan halen, Moet ik andere rolletjes erin bijvoorbeeld?
 
Back
Top