leuke set-up?

jochem14444

Well-Known Member
hallo,

is dit een leuk setupje om mee te beginnen?

malossi variateur
doppler koppeling
gianelli NRX uitlaat
uitgehonde cilinder (+inlaat en uitlaatpoorten groter)

dit is het zo'n beetje.

zouden variateur rollen& andere trekveertjes je scooter nog harder laten lopen of is dat amper verschil:?

gr.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou geen NRX pakken, aangezien dit nou niet echt 'super' uitlaten zijn.
Ik zou eerder een Yasuni R of een Gianelli shot pakken.

Koppeling gewoon standaard laten, die doppler heb je geen zak aan op standaard cilinder.
En een uitgehoonde cilinder zegt niks, dat je inlaat en uitlaatpoorten groter zijn wil ook niet meteen iets zeggen.

De rollen/trekveren/drukveren zorgen er JUIST voor hoe je scooter loopt.
 
hallo,

is dit een leuk setupje om mee te beginnen?

malossi variateur
doppler koppeling
gianelli NRX uitlaat
uitgehonde cilinder (+inlaat en uitlaatpoorten groter)

dit is het zo'n beetje.

zouden variateur rollen& andere trekveertjes je scooter nog harder laten lopen of is dat amper verschil:?

gr.
De koppeling kan je wel achterwege laten. Voor de veranderingen die jij aan wil brengen in je setup is de standaard koppeling meer dan voldoende.

Verder is het een leuke setup. :)

Nrx is ook niets mis mee, komt alleen een knetterend geluid uit. :p

Rollen en trekveertjes is om af te stellen. Die zul je sowieso nog moeten veranderen om je scooter beter te laten lopen.

Ik zou geen NRX pakken, aangezien dit nou niet echt 'super' uitlaten zijn.
Ik zou eerder een Yasuni R of een Gianelli shot pakken.

Niets mis met een NRX hoor kerel. Vond het altijd wel lache lopen op een standaard setup. :)
 
hoe hard zal dit ongeveer lopen?

heb gehoord van iemand had hebo trekveertjes,drukveertjes,rolletjes onder zijn scooter en die liep rond 100.
raden jullie hebo aan om onder me scooter te gooien of toch malossi of iets anders?

gr.
 
hoe hard zal dit ongeveer lopen?

heb gehoord van iemand had hebo trekveertjes,drukveertjes,rolletjes onder zijn scooter en die liep rond 100.
raden jullie hebo aan om onder me scooter te gooien of toch malossi of iets anders?

gr.
zal rond de 75 lopen...
gwoon ander uitlaatje, dan carb afstellen en vario en koppeling.
 
Cilinder zou ik niet opvoeren. Dan zou ik eerder een DR70 kopen met een 17,5mm carburateur, Gianelli Shot en een hebo of malossi vario.

Dan inderdaad even afstellen.

Toen ik daar zelf nog mee reed liep het rond de 110 op teller.
 
trekveer en drukveer is enkel om af te stellen!
er bestaan geen "snelle" of "getunede" trekveertjes :S
mischien kun je beter eerst je verdiepen hoe het allemaal in elkaar zit...
 
een power 1 vario is wel voordeliger. maakt het kracht verschil niet veel uit? en waar kan je dan een power 1 vario halen voor een peugeot "sv50"?? of kan je ook van een andere peugeot eronder gooien?

gr.
 
Back
Top