Leuke ideeen voor je scooter

Justino

Well-Known Member
Ik heb wat ideetjes nodig om mijn oude lelijke scootertje, een heeeeeeel stuk mooier te maken

Let niet op de 2ehands teken, want ik had momenteel even geen andere foto's ter beschikking

Foto 1
Foto 2
Foto 3


Alvast bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

Tja, smaak is heel persoonlijk. Ik denk gauw met fout gepimp dat je hem nog lelijker maakt, dus lekker zo laten?
 
Achterspatbord er af, bagagerek er af, gele stickers er af en koplamp zwart maken.

Meer kan je er niet aan doen, behalve goed schoon houden.
 
Ik zou met 2 kleuren werken, vind ik op deze scooters meestal veel mooier staan. Ergens een 2dehands kappesetje fixen en dat mooi spuiten en klaar ;)
Een sportstuurtje zou hier ook niet mis staan, maar dat is eigen smaak

HYOSUNG-RUSH-RX-CLASSIC-%2845KM%29-Scooter-Goud-002--5503868-Medium.jpg
 
2 kleuren ziet er leuk uit.

Ik denk dat ik ""super" wit en Lime Groen neem, zal wel vet staan.

Maar iemand nog meer suggesties??
Zoals Treeplanken? Welke moet ik in vredesnaam hebben
 
Iemand ideeen??

Want ik wil over 2 weken beginnen :p
En ben inspiratieloos


Schakelbrommer is bijna verkocht dus wil weer verder gaan op dit heksje
 
en daarna kan je hem de gracht in rijden zodat niemand hoeft te zien wat je hebt gedaan.

Traanplaat is echt.... nee :p Maar zoals gezegd, dat zijn meningen / smaken
 
@Vincent

Ik had een Derbi Senda, maar die is eergister uit mijn schuur gestolen

Kben al bezig met de scooter maar moet weten welke cilinder erop zit.


Het is trouwens de eerst Hysoung Rush, niet de SF50 of Challenger.
Weet iemand waar ik de specificaties kan vinden van deze? Want kan alleen maar van de Challenger vinden :(
 
Sowieso zou ik dat achterspatbord eraf halen.

Kenteken onder het achterlicht hangen :)


Oja en nog een pokemon kaart tussen je velgen en een heel hoog geel vlaggetje die je op dat bagagerek bevestigd! Dat is echt ziek!
 
Last edited:
Lime groen? dure lak als je mij vraagt? Je weet toch dat je lak duurder gaat zijn dan dat je ooit voor die brommer krijgt? Lekker poetse. Ik zou nog eerder de originele uitlaat errop zetten dan die techni.
 
Ik heb zelf ook een dergelijk project gehad. Hierbij de uitkomst daarvan.
scaled.php

scaled.php

scaled.php


ik hoop dat je er wat aan heb om je inspiratiemotor aan te slingeren.
 
Wat had jij er aan veranderd dan? Blijkbaar met spuitbus zwart gespoten, rekje er af en stickers er op?
---------


2 kleuren ziet er leuk uit.

Ik denk dat ik ""super" wit en Lime Groen neem, zal wel vet staan.

Maar iemand nog meer suggesties??
Zoals Treeplanken? Welke moet ik in vredesnaam hebben

Ik zou in ieder geval geen wit nemen. Als je hem wilt gaan spuiten, kies een rustige kleur, die je standaard op een scooter zou kunnen verwachten. Als je deze scooter in de kleuren spuit die jij zegt, geeft dat hetzelfde effect als een Daihatsu Move pimpen: gewoon niet doen. Hij wordt er alleen maar een stuk minder waard van omdat het er meer afgeragd uit ziet.
Treeplanken, welke moet je hebben? Ik mag aannemen dat er niks voor dit model scooter gemaakt is.. Als je iets wilt moet je het dus zelf maken, maar ik zou het je afraden.
 
Back
Top