Leuke Goedkope Cillinder ???

psycho

Well-Known Member
Hoi allemaal....

Ik heb vandaag een vastloper gehad, en moet een nieuwe cil. hebben...
Nou heb ik rondgekeken, en zag een MK50cc voor €100...

Maar k heb liever een 70cc, weet iemand een leuk cillindertje(70cc) die niet te duur is(i.v.m latere setup...).
Ik d8 aan Athena, maar volgens de dealer is die er niet voor Peugeot.

Weet iemand een leuke optie(niet te duur) waar ik dagelijks mee kan rijden(werk)....

Thx, graag met een prijs, zodat ik kan richten....
 
Advertisement - register to remove this

Aerox-Evo70 said:
airsal is sneller :X maar hij vraagt om een goedkope straatcilinder (ws met std uitlaat)


Bida S2....
Maar 120 vind ik ff te....
Ik moet uiterlijk ook helemaal aanpakken....

Is een EURO Cillinder een goede keuze of is dat troep???
 
psycho said:
Bida S2....
Maar 120 vind ik ff te....
Ik moet uiterlijk ook helemaal aanpakken....

Is een EURO Cillinder een goede keuze of is dat troep???


onthoud wel dat goedkoop duurkoop is meestal ;)

maar ik zou gewoon DR70 nemen , goedkoop en goed en veel koppel..
 
Ok overduidelijk dus DR...

Nu las ik t volgende op internet:
-----------------------------------------
dr70 zou qua prestateis zeer dicht bij de malossi staan,
en heeft enorm goede tunings mogelijkheden.
-----------------------------------------

Klopt dit ???

En wat voor sproeier raden jullie aan(tijdelijk nog met standaard carb. binnenkort moet er een 19/21mm op)....

Thx alvast.........

Enne koppel vind ik belangrijker dan snelheid, is dat met de DR ook goed???
 
je kunt ook een getunede DR nemen.. dan wel een 21mm erbij en klaar.
Aidix hier van het forum is een goede DR tuner heb ik horen zeggen. (www.revolution70.net) als je écht voor koppel wilt gaan kan ik je dat aanraden :)
sproeier valt idd niet te zeggen, maar zal wel aardig aan de grote kant moeten zijn aangezien het std carb blijft. denk dan aan 80/90 oid...
 
Xs-racer said:
je kunt ook een getunede DR nemen.. dan wel een 21mm erbij en klaar.
Aidix hier van het forum is een goede DR tuner heb ik horen zeggen. (www.revolution70.net) als je écht voor koppel wilt gaan kan ik je dat aanraden :)
sproeier valt idd niet te zeggen, maar zal wel aardig aan de grote kant moeten zijn aangezien het std carb blijft. denk dan aan 80/90 oid...

Leuk, alleen een uitlaatpoort beun beurtje van 56 euro. :eek:
 
T probleem is dat ik nu geen vervoer heb... ivm vastloper...
Dus t heeft echt haast...
Kan m morgen ophalen bij een zaak 55km verder(1nigste die m heeft in de buurt:( )....

Dus dan maar ff erheen sjezen....
Nog tips voor t inrijden????
 
Xander said:
Leuk, alleen een uitlaatpoort beun beurtje van 56 euro. :eek:

56 euro?
Kan je me even vertellen waar je deze wijsheid vandaan haalt, die duidelijk nergens op gebaseerd is? De complete kit kost bij mij 93 euro incl verzenden, dus verneem ik graag waar jij een DR70 ac peugeot vandaan haalt voor 37 euro inclusief. :L

Maar stuur hem gerust naar ABC-Tjoening die voor 60 euro ook de 'braampjes' weg haalt. Dat is ongeveer de nieuwprijs van zo'n cylinder.
 
Last edited:
Een 'goede 50cc' (wat is goed?) is net zo duur als die DR, terwijl die DR echt veel lekkerder rijdt. Zeker op Peugeot AC, dat is volgens mij zo ongeveer het traagste blok dat er hier rondrijdt.
 
Back
Top