Leuke goedkope 2 takt scooter

Choempie

Well-Known Member
Ik zoek een nieuwe scooter, ik wil een 2 takt die een beetje leuk is ook om aan te sleutelen. Liefst een minarelli blokje. Mijn budget is rond de 500-600. Iemand aanraders?
 
Advertisement - register to remove this

Voor dat bedrag kan je een leuke beta ark krijgen. Zijn leuke scootertjes om aan te werken en valt ook veel pit uit te krijgen. Aerox houd ik zelf niet zo van, vind het model niet zo mooi. Beta ark daarentegen is echt een plaatje
 
een vriend van me heeft ook zo,n ding, is een goede scooter. Je moet alleen niet ver boven de 1,85 zijn anders is hij niet heel comfortabel
Ik ben ongeveer 1.95 -2m en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo comfortabel op een scooter heb gezeten. Hij is erg groot, en normaal zou bij mij echt niemand achterop passen maar bij de elyseo gaat dat dus wel.
Een yamaha neo's reed ook fijn voor mijn grootte. Beta ark ook nergens last van. Ooit een keer een zip gehad en daar kwam ik met de benen tegen het stuur.
 
Dat is raar, ik ben even lang en zat achterover geleund omdat ik niet verder naar achter kon zitten. Misschien stond het stuur verkeerd? Ook ging hij heel lastig door de bochten vergeleken met andere scooters, ik moest hem echt duwen. Maar dat was dan misschien een kwestie van wennen
 
Ik zoek een nieuwe scooter, ik wil een 2 takt die een beetje leuk is ook om aan te sleutelen. Liefst een minarelli blokje. Mijn budget is rond de 500-600. Iemand aanraders?
Aerox, booster, beta ark zijn hele leukste opties wat minarelli betreft, zou persoonlijk geen zipje halen want daar leg je momenteel dikke duiten voor neer...

bovendien heeft minarelli meer tuning potentieel, ookal zullen al die piaggio fanboys je wat anders vertellen
 
Dat is raar, ik ben even lang en zat achterover geleund omdat ik niet verder naar achter kon zitten. Misschien stond het stuur verkeerd? Ook ging hij heel lastig door de bochten vergeleken met andere scooters, ik moest hem echt duwen. Maar dat was dan misschien een kwestie van wennen
Heb ik eigenlijk geen last van. Ik zit mooi voorop en het stuur is echt nog ver van me af. Bijna alsof ik op een retro zit. Qua bochten vind ik hem heerlijk eigenlijk. Heb niet echt het gevoel dat ik hem de bocht moet induwen.
 
Voor dat bedrag kan je een leuke beta ark krijgen. Zijn leuke scootertjes om aan te werken en valt ook veel pit uit te krijgen. Aerox houd ik zelf niet zo van, vind het model niet zo mooi. Beta ark daarentegen is echt een plaatje
De lc of ac versie?
Post automatically merged:

Aerox, booster, beta ark zijn hele leukste opties wat minarelli betreft, zou persoonlijk geen zipje halen want daar leg je momenteel dikke duiten voor neer...

bovendien heeft minarelli meer tuning potentieel, ookal zullen al die piaggio fanboys je wat anders vertellen
Booster lijkt me echt tof alleen heel moeilijk te vinden in nederland
 
Ik had zelf een lc versie. Maakt niet zo gek veel uit. lc is wel beter als je met 35 graden buiten gaat toeren.

toevoeging: Wat onderhoud/reparaties betreft kan je beter een ac hebben. Geen koelslangen of waterpomp die stuk kan gaan etc.
 
Last edited:
Aerox, booster, beta ark zijn hele leukste opties wat minarelli betreft, zou persoonlijk geen zipje halen want daar leg je momenteel dikke duiten voor neer...

bovendien heeft minarelli meer tuning potentieel, ookal zullen al die piaggio fanboys je wat anders vertellen

''Meer tuning potentieel''... :') In wat voor opzicht dan? Polini cup en Trofei Malossi zie je nog altijd piaggio op nummer 1 staan.
 
''Meer tuning potentieel''... :') In wat voor opzicht dan? Polini cup en Trofei Malossi zie je nog altijd piaggio op nummer 1 staan.
#doeeenslief
Post automatically merged:

De lc of ac versie?
Post automatically merged:


Booster lijkt me echt tof alleen heel moeilijk te vinden in nederland
Staat momenteel echt een monster op marktplaats voor 1300 piek....
 
Last edited by a moderator:
Aerox, booster, beta ark zijn hele leukste opties wat minarelli betreft, zou persoonlijk geen zipje halen want daar leg je momenteel dikke duiten voor neer...

bovendien heeft minarelli meer tuning potentieel, ookal zullen al die piaggio fanboys je wat anders vertellen
Waar vind je goede 2e hands scooters boor rond de 500-600? Ik wil ook graag een aerox of beta ark halen voor mn eerste scooter maar weet niet echt waar ik moet zoeken
 
Waar vind je goede 2e hands scooters boor rond de 500-600? Ik wil ook graag een aerox of beta ark halen voor mn eerste scooter maar weet niet echt waar ik moet zoeken
ben je net te laat had een beta ark staan maar die is weg in onderdelen haha, zoek op facebook marketplace en marktplaats.

er zijn wel echt heel veel rare wereldvreemde mensen op dat soort sites dus je zult goed moeten zoeken wil je een deal vinden die een beetje goed is voor het geld dat je betaalt
 
Back
Top