leuke begin setup

emielvs

Well-Known Member
Hallo ik ben emiel en heb nu een leuk beta arkje
king.gif
en ben van plan om binnekort een scooter te kopen(zit te denken aan een slider). Om gewoon op te voeren en aan te sleutelen en soms naar een aantal sprints toe gaan. alleen ik weet alleen nog niet echt bepaald een goede setup voor een leuke prijs.

Heeft een van jullie een leuke setup of weet iemand nog een goede en een paar tips.
Kan je makkelijk een mina horizentaal onder een slider zetten

bijvoorbaad dank.
later
 
Advertisement - register to remove this

Geef eens wat meer info over je streven.

Wil je echt een Toerenbeukende scooter of gewoon om af en toe door de straat te gaan en af en toe een sprintje te pakken?

Wat vind jij een leuke prijs?

Heb je zelf al ergens aan zitten te denken?
 
Ik wou uiteindelijk natuurlijk wel vaker mee gaan doen aan sprints maar ik moet ergens beginnen ik weet nog niet precies wat voor setup ik wil.
zat te denken aan DR70 en vario multivar want daar hoor je veel positive dingen over en is niet al te duur.
 
Ik vind een DR70 niet echt een sprintcilinder. ;)
Idd... maar om te beginnen zou ik een stage6 racing pakken, daar kun je al behoorlijk wat pk'tjes uithalen (getuned tikken ze zelfs de 20 aan soms). Ook een goed bijpassende uitlaat als een Yasuni C16 is van groot belang (belangrijker dan een andere variateur). Dan heb je nog een grotere carburateur nodig (naja, dat zou ik aanraden) en een leuk setje overbrenging (vario, koppeling, evt poulies (overrang?), vertanding).

Vergeet niet dat zoiets tijd en veel geld kost, want met alleen aanschaffen ben je er helaas nog niet.
 
Ik zat zelf eigenlijk te denken aan een jog r met een gehele stage 6 setup daar hoor je vaak positieve reacties van denk dat ik eerst gewoon begin met een leuke cilinder uitlaat vario en grotere cabarateur. en dan komt er van zelf wel steeds meer bij. Alleen inderdaad dan is het alleen nog het uitvoeren ja.

Ik ga zo effe kijken voor een leuke setup en dan post ik hem wel effe.
 
Ik zou als ik jou was in ieder geval een goede krukas aanschaffen en een goede cilinder. Dan is je basis alvast goed.
Dingen beetje bij beetje kopen kost uiteindelijk trouwens veel geld, omdat je steeds beter wilt etc.

Wat bedoel je met soms naar sprints toegaan? Inschrijven bij de SBO?
 
Back
Top