Leuke 1e auto

Ja sowieso een 3 deurs hatchback. Maar in ieder geval bedankt voor alle tips!

Nog als laatste vraag, die renault clio sport.. Zijn dat auto's die vaak zijn afgeracht door vorige eigenaars. Dus rijden er veel jongen mensen in? Of valt dat wel mee?
 
Clio RS, erg leuke auto maar ik zou het, als ik jou was, niet doen.

Even uitgaande van een Phase 2 ivm budget;
- Rijdt alleen op RON98 (ivm pingelen)
- Zie het maar eens te verzekeren op jouw leeftijd
- Voor jouw budget ga je geen nette vinden

(als je zo'n auto koopt zou ik persoonlijk dus voor een net en goed onderhouden exemplaar gaan, zijn vrij schaars en dus duurder)
 
Ja sowieso een 3 deurs hatchback. Maar in ieder geval bedankt voor alle tips!

Nog als laatste vraag, die renault clio sport.. Zijn dat auto's die vaak zijn afgeracht door vorige eigenaars. Dus rijden er veel jongen mensen in? Of valt dat wel mee?

Je zegt dat je geen civic wilt maar dat is een 3 deurs hb en als je een ek neemt met de nieuwere motor heb je wel een "sportieve" auto met erg lage maandelijkse lasten.
Ik betaal 25 euro verzekering(in Januari 2 jaar mijn rijbewijs) en 30,33 euro wegenbelastig per maand.
 
Kever.

Standaard 1600 + turbo heb je 200 pk, RWD op 700kg en geen wegenbelasting.

113_0708_01_z+1967_vw_beetle+wheelie.jpg
 
Ibiza Cupra, lijkt me duidelijk. Die auto is mij heel goed bevallen. Die kosten niet de wereld meer, heb mijn voor 3300 euro weg gedaan.

40k in gereden in iets minder als 2 jaar tijd en op een N75 klepje na geen kosten aangehad. Behalve 2 nieuwe banden maar dat houd je bij elke auto.
 
Gewoon iets kleins,zuinig en lichtgewicht nemen. Hoogstwaarschijnlijk rij je em toch het eerste jaar wel een keer plat.
 
Of een starslet. dingen zijn onverwoestbaar en kosten volgens mij 800 euro ofzo tegenwoordig :p
Of een Honda. Ook niet kapot te krijgen..
 
Zo'n Honda Civic VTi vind ik wel wat hebben, en dan wel de sedan. Ziet er behoorlijk suf uit.. Heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarom ze dáár een 180pk 1.8 in hebben gezet 8P
 
Back
Top