Aangeboden Leuk sprint materiaal

Status
Not open for further replies.

Pepijn#205

Well-Known Member
Hallo,

Aangezien ik gestopt ben na 3 seizoenen met sprinten gaat alles de deur uit.

Ik heb het volgende in de aanbieding :)

Am-6/piaggio inlaat.
Fred Motoren alu verloopstuk
Malossi am6 spruitstuk
Beide iets aangepast zodat alles netjes overloopt bij gebruik van een 28mm carb. circa 4 wedstrijden mee gereden en liep erg netjes
Prijs: doe maar een bod, moet weg

Polini evo membraan.
Zonder kleppen, is iets aangepast en gebruikte hem samen met het am6 inlaatsetje. Membraan heeft een erg grote doorlaat en heb er altijd boven de 20pk mee gescoord.
Prijs: doe maar een bod, moet weg (kan ook samen met het am6 inlaatje overgenomen worden.

Malossi demper.
Is ingekort en matzwart gespoten, paar mini deukjes aan de achterkant van de demper.
Prijs: €20- of een leuk bod

Losse dpr tailpipe.
180graden dus terugloop, misschien leuk als je zelf een uitlaatje bakt.
Prijs: €5

Malossi rotor.
Is bij elkaar ca 7mm afgedraaid, zou de scooter feller moeten maken onderin. Afstel merkteken is netjes doorgetrokken en zit op exact dezelfde plek als origineel. Is leuk testmateriaal en voor de sprint.
Prijs: €15

En dan nu het echt leuke spul wat van mijn witte zip sp afkomt.

Malossi over-range 2006
Bestaande uit: malossi mhr 06 vario, malossi afgedraaide halfpoulie, poulies beide malossi, malossi delta clutch & wingbell, zgan kevlar overrange snaar.
1 sprint seizoen oud nu, dus nog errug vers.
Prijs: €200-

Keihin 28mm carburateur
Door XSH aangepast, 60mm kelk, kelk is ook gepolijst.
Is uiteraard een Keihin MET serienummer.
€ 150-

Kiesler + malossi vl13 inlaatset
Beide 2 wedstrijden oud, gaf geblokkeerd incl de rest van mijn setup geblokkeerd goed 22pk na 1,5uur op de bank.
Zijn beide aangepast voor gebruik van 28mm carburateur.
€ 50-

DPR uitlaat.
Ex pijp van Mike Voogd, scoorde bij hem veelal door de 23pk. Bij mij altijd boven de 20pk op rollen (maargoed ik besteede niet zoveel aandacht aan afstellen op de bank :p)
Presteerd erg goed op de speed 7 poorter. Ophangbeugel is wel een keer gelast ivm scheurtje, dit heeft uiteraard geen gevolgen voor de presaties.
Extra een extra testflens welke je zelf op maat kunt maken (lengte)
€ 150-

Malossi vertanding.
Pri & sec beide recht en alles gelagerd.
RF: 8.5
Nog zgan.
Word alleen verkocht bij inruil complete originele vertanding zodat ik de scooter nog wel op wielen kan laten staan.
€ 150 compleet ex inruil

Malossi digitronic/eprom ontsteking.
Erg compleet en nog steeds in nieuwstaat, heeft ook nog nooit problemen gegeven.
€ 180-

Spulletjes kunnen verzonden worden, in u&a is terug te vinden dat ik vaak laat verstuurde ivm mijn werk en dan ook geen tijd doordeweeks. Ben gelukkig geen onbekende hier en heb inmiddels nieuw werk en ben elke vrijdag middag vrij dus no worry qua verzending :)

Mvg, Pepijn Quist
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top