Leovinci Navigator lek?

Monk

Well-Known Member
hallo, ik heb een vraag over de leovinci navigator (std look uitlaat), normaal zit er rond de uitlaat een soort van plastic hoes oid, bij mij niet, dit vind ik niet erg ofzo, maar er zitten nu 4 schroefgaten, waarvan de onderste 2 lucht uitkomt.

Mijn vraag is: hoort dit? of is het bter als ik die dicht laat lassen? (ivm met prestaties en geluid oid)
 
Advertisement - register to remove this

ok voor alle duidelijk heid er zitten dus vier van die gaten (omcikerld) op de uitlaat, alleen uit de onderste 2 komt lucht
DSC02750.JPG
 
Ja, daar horen dus de schroeven van dat kapje in. Ik denk dat je die er ook wel in kunt draaien zonder het kapje erop te hoeven zetten.
 
ok ik heb het misschien verkeerd geforumuleerd, ik weet dus zeker dat daar lucht uit komt (onderste schroefgaten), maar nu wilde ik weten of het veel zou schelen deze dicht te laten lassen (qua geluid en prestaties (neej ik verwacht geen vermogens boost oid))
 
Mark@Dna said:
ok ik heb het misschien verkeerd geforumuleerd, ik weet dus zeker dat daar lucht uit komt (onderste schroefgaten), maar nu wilde ik weten of het veel zou schelen deze dicht te laten lassen (qua geluid en prestaties (neej ik verwacht geen vermogens boost oid))

Prestaties zal niet veel schelen. Geluid wel beter.
 
Back
Top