leovince sp3 VS leovince navigator.

PiaggioFreak1996

Well-Known Member
Goeiedag,
mijn puch zip type 3 RST is ondertussen toe aan een nieuwe uitlaat dus was mijn vraag wie hier ervaring heeft met 1 van de genoemde uitlaten,ik kan ze alle 2 gloednieuw via een goeie maat krijgen voor een mooi prijsje maar ik ben niet bekend met de prestaties of verschillen,(zijn ook al erg oude uitlaatjes dus ook een beetje voor mijn tijd)
de uitlaat komt op een dr70 te zitten en met de tijd misschien op een polini W poort, (ben nogal gek op ''oldskool'' onderdelen). Ik hoor graag van iemand zijn beleving met 1 van de genoemde uitlaten, alvast vriendelijk bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf wel eens zo`n leo vince touring op een peugeot scooter gehad... Is in preciepe hetzelfde als die navigator die je noemt..
Vond het zelf niet zo heel boeiende uitlaat. Dan kan je naar mijn mening beter nog een sito + kopen die hebben op laag meer koppel.

Op piaggio schijnt wel die SP3 het best goed te doen.. Het is overigens allebei een 50cc uitlaat, die op die 70cc cilinder wel wat gaat remmen.
Maar als je toch moest kiezen toch voor de sp3 gekozen..

Nadeel van die leovince uitlaten, ze roesten onder je reet vandaan. En houd het dan lekker bij die DR70, want die W poorter op die sp3 uitlaat is kwa prestatie wel erg zonder.. (kan je beter een snellere uitlaat eronder gooien..

Heb zelf ook een DR70 gehad en was hier zelf kwa kwaliteit niet geheel te vreden over.. Was zelf dan eerder voor een polini gietijzer gegaan.
Misschien iets duurder, maar kwa afwerking is die beter. De DR70 is alleen leuk als je hem wilt gaan tunen (en dus erin gaat frezen)

Out of de box zelf een polini gekozen. Of wil je rapper meteen de corsa versie genomen.
 
Bedankt voor je snelle reactie eurokit! ja ik ben me er volledig van bewust dat std look uitlaten de prestatie altijd wat zullen knijpen maar ik ben zelf totaal geen fan van teruglopers. de scooter kwam al jaren terug met de dr70 ik vind ze uit de doos ook wat minder vanwege de brakke poorten.

Ik heb nog niks gekocht want alle genoemde onderdelen heeft een maat van mij nog gloednieuw liggen, maar goed dat ik het weet dan zal ik voor de sp3 gaan en even informeren of hij toevallig nog een polini gisha of corsa heeft liggen, die w poorter heeft geen prioriteit kon hem alleen erg goedkoop krijgen en vond het idee wel leuk van zoon laagtoerige alu cilinder.(topsnelheid heeft me nooit veel uitgemaakt, ben meer fan van flink koppel)

De dr70 heb ik pas nog in mijn handen gehad en zag er nog zeer netjes uit alleen ken ik de eerste eigenaar goed en weet ik dat deze dr70 er al meer dan 10 jaar onderligt(ook aantal jaren in schuur gestaan) en ik heb altijd graag wat achter de hand voor als zoiets het toch een keer begeeft aangezien ik er dagelijks mee rijd.

Nogmaals bedankt voor de informatie!
 
Back
Top