Leovince handmade tt ineens zonder prop?

januman

Well-Known Member
Hallooo,

Ik was laatst onderweg naar huis, en opeens toen ik een bocht inreed trok m'n scooter ipv 60 naar de 80 :eek:

Ik wist niet hoe dit kwam, maar vandaag kwam ik iets raars tegen...

ik was onderweg naar school, en opeens toen ik over een drempel reed maakte me scooter een ontsettend lawaai, ik dacht oh nee, niet m'n uitlaat eraf he...

wat blijkt nu dus, de uitlaat heeft zich losgelaten... de boutjes en moeren waren weg, en daar stond ik dan.

dus ik naar een vriend gegaan, en wij ff de boutjes gezocht, haal ik m'n uitlaat er helemaal af (die nog met een laatste boutje vast zat aan de zijkant), hoor ik iets rinkellen in de uitlaat.

de prop is dus gewoon onder het rijden eruit gevlogen, hoe weet ik niet maar het is mij dus overkomen.

toen ik mn uitlaat er terug op zette, lieptie opeens weer 60 :S IK SNAP ER NIETS MEER VAN!

help plzzz


bvbd!

gr jan.
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon prop omhoog vissen en als je wil weer vastlassen, anders eruit laten maar als je voor dat laatste gaat moet je waarschijnlijk wel een iets groter sproeiertje.
 
owh, en het lukte me trouwens niet echt om 'm eruit te halen... maar ik snap nogsteeds niet, hoe kan het dat hij dan eerst wel 80 reed, en nu niet meer?

is de prop ietsje terug geschoten ofzo?
kzal kijken wat ik kan doen, maar eruit vissen lukte dus echt gewoon niet vanwege het vertikaal blok en de bocht die daar dus ook in zit..
 
Dan schroef je de uitlaat effe helemaal eraf he ;) Gewoon flink rammelen enzo, dan moet hij wel omhoog komen.

Als hij niet eruit wil zit het lasje in de weg waarmee hij oorspronkelijk zat vast gelast.

Omdat de meeste mensen die prop er toch uit willen zodat de scooter harder loopt (waar je zo'n uitlaat in feite ook voor koopt) lassen ze hem niet zo sterk vast, maar met 1 of 2 hecht lasjes.
 
ja dat wist ik wel ja, maar het probleem is datie op de een of andere manier niet eens meer d'r uit komt... hij zit ergens vast denk ik, maar niet meer waar datie hoort te zitten..

achja, omdat ik dus een tijd zonder tegendruk gereden heb is m'n cilinder en zuiger een beetje beschadigd denk ik, of zal het iets anders zijn?

bvbd!
 
Back
Top