lenzen...

Low_Rider

--------------
lo,

ik heb dus lenzen.
probeer dus al 2 weken die dingen in te zetten, maar het lukt niet, waarschijnlijk omdat ik geen geduld heb....

zijn er nog peeps die dit zo lastig vinden/vonden de eerste keer ?
 
Advertisement - register to remove this

ik denk wel iedereen, Martijn op dit forum zat er ook mee te pielen hij had van die witte zonder pupil gevallen echt vet :W maar als het niet lukt moet je naar die winkel gaan daar kunnen ze het wel voor je :P
 
in het begin is het even moeilijk ja :) Je moet je oogleden gewoon zo strak mogelijk vasthouden zodat je je oog niet dicht kunt knijpen. dan zet je de lens op het topje van je wijsvinger(andere hand) en druk je de lens zo op je oog.
Eerste paar keren dat ik het moest doen deed ik er soms wel een uur over om ze in te krijgen :D
 
Probeer eens je lens schuin er in te doen, dus niet recht op je oog. Als de lens aan een kant in je oog zit, valt meestal de andere kant er gemakkelijk in. Daarna even naar je neus kijken en een paar keer knipperen. En tadaa... hij zit.
 
Originally posted by 47:TheDoctor
Probeer eens je lens schuin er in te doen, dus niet recht op je oog. Als de lens aan een kant in je oog zit, valt meestal de andere kant er gemakkelijk in. Daarna even naar je neus kijken en een paar keer knipperen. En tadaa... hij zit.

bedankt, ze zitten erin :p
gewoon keihard duwen en trekken en dan wat knipperen :)

zie wel een beetje wazig, maar dat is meschien normaal voor effe ?
 
Je ogen zullen eraan moeten wennen, dus het is wel normaal. Enkel als het over een paar weken nog steeds wazig is, zal ik maar eens naar de opticien gaan :)
 
Zachte lenzen zijn een stuk makkelijker.
Ik zelf heb harde lenzen, maar verder geen moeite mee, maar een bril (vint ik) staat mij beter, dus die draag ik eigenlijk meer...

maar met uitgaan enzo zijn lenzen wel chill
 
Originally posted by Joost@aerox
omg worden jullie niet gek van de jeuk? ik zou die dingen echt nooit kunnen verdragen man :eek:
gelukkig heb ik ze ook niet nodig houden zo :)

heb ze nu een uurtje in en voel het steeds minder

zie wel goed nu :p
 
Originally posted by Joost@aerox
omg worden jullie niet gek van de jeuk? ik zou die dingen echt nooit kunnen verdragen man :eek:
gelukkig heb ik ze ook niet nodig houden zo :)

welke jeuk? je voelt er echt helemaal niks van
 
Gewoon de eerste week ofzo dat je die voelt... daarna geen last meer van.

Gewoon niet vergeten uit te doen, dat is pijnlijk...

om ze in te doen:
gewoon op vingertopje leggen en oogleden openhouden en dan in je oog zetten.. In het begin is het makkelijker met spiegel
 
Originally posted by Bob
Gewoon de eerste week ofzo dat je die voelt... daarna geen last meer van.

Gewoon niet vergeten uit te doen, dat is pijnlijk...

om ze in te doen:
gewoon op vingertopje leggen en oogleden openhouden en dan in je oog zetten.. In het begin is het makkelijker met spiegel

Bob, ben trouwens bril kwijtgespeel in de aula van Groep T....
|(
 
begin duurde het me steeds veeeeels te lang, uiteindelijk is alles vochtig en heeft het helemaal geen zin meer, dus moet je gewoon ff half uurtje w88.
bij mij zat het probleem dat ik er niet tegen kon als er iets bij me oog kwam, had automatisch een schrikreactie..
 
Originally posted by SBK 2001
begin duurde het me steeds veeeeels te lang, uiteindelijk is alles vochtig en heeft het helemaal geen zin meer, dus moet je gewoon ff half uurtje w88.
bij mij zat het probleem dat ik er niet tegen kon als er iets bij me oog kwam, had automatisch een schrikreactie..

Hier hetzelfde verhaal, begon al te knipperen voordat ik ze erin had...

Hebben jullie ook dat als je 's ochtends je lenzen in doet ze wat minder goed willen dan bijv op de middag?
Volgens mij ligt het aan dat je net je ogen open hebt 's morgens ofzo..

Of ben ik nou gek? :P
 
heb al vanaf eind basisschool lenzen 8) , in het begin is het even wennen maar later wil je niet meer anders...mja behalve zo'n oog laser correctie :) ...
 
Back
Top