Lenzen

Bart Nrg Mc2 said:
Zachte lenzen kan dus wel? Heb -5,5 en -3,5 ofzo (verder ben ik perfect in orde 8p)... Mjah, ik ga het wel proberen i.i.g.

Ik kan je mijn vriendin aanraden +pippi+ mocht je in Den Haag lenzen willen aanschaffen. (wat klinkt dat eerste deel raar zeg :P )

Bart Nrg Mc2 said:
Wrom wil je s'nachts lenzen, Tinne? Heb vanavond trouwens 20 min. aan de foon gehangen @Joor :W

Je draagt ze s`nachts, en je doet ze s`ochtends weer uit. Dan blijft de rest v/d dag je ogen zonder lenzen dus, gewoon scherp kijken.
 
Arnoud said:
Laseren een optie? Krijg je tegenwoordig een vakantie naar turkije bij.

Mijn vriendin meent dat het niet verstandig is, dat je nabehandeling en nazorg/controle moet hebben. En dat ze dan weer met evt problemen weer bij haar op de stoel zitten. En dat gebeurd geregeld.
 
Arnoud said:
Laseren een optie? Krijg je tegenwoordig een vakantie naar turkije bij.
www.worldmeditour.nl

Maar het is natuurlijk in Nederland ook steeds veiliger en goedkoper.
Correctie, turkije ligt juist vóór op de rest van europa qua ooglaser technieken. + dat het er nog goedkoper is ook :)

het is inderdaad waar dat het niet altijd goed gaat, maar dat is overal zo :rolleyes:
 
Nee serieus, ben behoorlijk zuinig op mijn ogen, ook al zijn ze niet optimaal, heb ook een "cilinder" in de afwijking van mijn ogen zitten (en gezien de rekening van mij vorige brillen is dat geen goedkope afwijking)...
 
Zit nu trouwens met bril voor de pc:P Ook met tv kijken of lezen blijft een bril toch fijner dan lenzen omdat je dan minder met je ogen knippert en lenzen moeten goed vochtig blijven.
 
Arnoud said:
Zit nu trouwens met bril voor de pc:P Ook met tv kijken of lezen blijft een bril toch fijner dan lenzen omdat je dan minder met je ogen knippert en lenzen moeten goed vochtig blijven.

Klopt helemaal.

BojT said:
Correctie, turkije ligt juist vóór op de rest van europa qua ooglaser technieken. + dat het er nog goedkoper is ook :)

het is inderdaad waar dat het niet altijd goed gaat, maar dat is overal zo :rolleyes:

En als het fout gaat, zit je dus inmiddels in NED. Beter hier fout gaan en hier oplossen.
 
Bart Nrg Mc2 said:
Arend, volgens mij ben jij best charmant met bril :*

Maar je racet met lenzen, en dat is waar het om gaat 8)

Maak er ff Lenzen & Brillen topic van....

Ik heb een Lindbergh Rim Titanium bril, een v/d lichtste die er is.
Maar ik moet weer een nieuwe volgens iemand....:rolleyes:

(ik geef jullie morgen wel een afbeelding incl. ondergetekende)
 
opticien geval heeft gezegd het is verstandig om een uur liefst 2 uur van te voren voordat je gaat slapen, lenzen uit te doen en je bril te dragen, dan krijgen je ogen meer rust.
 
Back
Top