Lente/zomer uitverkoop !

De zon schijnt, het seizoen is weer begonnen. Tijd om alle winterspullen in de kast te stoppen en shirts weer boven te halen -:-

We hebben na onze verhuizing alles op zolder opgeborgen en nu wordt het tijd voor opruiming !

Alle oude shirts gaan de deur uit zodat we binnenkort weer een nieuwe reeks kunnen drukken met hele nieuwe designs ! Dus zoek je nog een leuk sleutelshirt voor de zomer, bestel 'm dan snel O-)

OLDSCHOOL T-SHIRTS INCLUSIEF VERZENDING 6 EURO

tshirts_1.jpg


Lichtblauw :
* 6x XL

Donkerblauw :
* 3x XL

Zwart :
* 5x XL

Wit :
* 3x XL

PIMPSTYLE T-SHIRTS INCLUSIEF VERZENDING 7 EURO

tshirts_2.jpg


* 4x XL

POLO's INCLUSIEF VERZENDING 10 EURO

Zwart :
* 1x XXL
* 15x XL
* 12x L

Wit :
* 12x XL



(voorraad zal altijd snel bijgehouden worden)

Hoe bestellen Nederland ?
* Maak het juiste bedrag (inclusief verzending) over op rekening nummer 53.31.37.314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro-Kerkdriel). Bij de omschrijving zet je 'oldschool shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding oldschool shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!


Hoe bestellen België ?
* Maak het juiste bedrag (inclusief verzending) over op rekening nummer 001-2558619-29 op naam van ScooterTuning.net (Fortis-Stabroek). Bij de omschrijving zet je 'oldschool shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding oldschool shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

Let wel ! Bij een bestelling vanuit België duurt het iets langer voor je hem thuis hebt !! Dus niet meteen na een paar dagen zorgen maken...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik kom regelmatig bij Inne thuis en altijd ligt er een stapel post. Bedenk nou ff dat het nieuwe seizoen begonnen is met bijna elk weekend wel een evenement wat gewoon veel tijd kost....
 
snap ik ook helemaal Niek
maar is nu bijna 3 weken terug
heeft op moment ook geen haast met dit scheit weer 8P
maar normaal heb je ze in 2 dagen thuis ;)
 
Ondertussen ook weer een stukkie bijgewerkt :)

Nu nog ff de rest en zijn we weer helemaal bij !
Wie nog niet een shirt heeft gehad, PM me ff met naam en adres + maat en wanneer besteld maak ik het asap in orde. :*
 
Hoe zien die polo's dr uit ?!
Gewoon hetzelfde als de old-skool t-shirts, maar dan op een polo gedrukt?

Opzich wel geinig voor een meeting/beun polootje :)
 
hele tijd terug een pm gestuurd en nog niks gehoord of wat
vind dit erg jammer
normaal nooit problemen
maar wacht nu al een anderhalve maand onderhand?
ik hoop binnenkort weer wat van jullie te horen.

Dennis
 
Hele dozen uit de opslag vandaan gehaald, uitgezocht en het halve kantoor volgebouwd, maar alles is bijgewerkt nu !

Ik geloof dat iedereen ondertussen duidelijke pm / mail heeft gehad vanochtend zodat iedereen alles snel in huis heeft nu en we opnieuw ons oude en snelle systeem weer kunnen oppakken :)

Ben ik iemand vergeten ? Mail ff naar info@scootertuning.net. Ik heb nu hier alles weer lekker snel bij de hand, dus kan zo opzenden etc. !
 
mail gehad
en in 2 woorden
Super Service!
jammer dat het zo lang duurde maar verder nog nooit problemen gehad dus ook niet bang geweest dat het niet goed zou komen ;)

Dennis
 
Nou, als er zoveel mensen oldschool shirt willen kan ik ze wel laten bijdrukken. Ik had niet verwacht dat er nog animo voor was :)

Dus, als ik je lief aankijk dan valt er misschien nog een Pimpstyle maat S shirtje te regelen? :-: :love:
 
Back
Top