Lente/zomer uitverkoop !

De zon schijnt, het seizoen is weer begonnen. Tijd om alle winterspullen in de kast te stoppen en shirts weer boven te halen -:-

We hebben na onze verhuizing alles op zolder opgeborgen en nu wordt het tijd voor opruiming !

Alle oude shirts gaan de deur uit zodat we binnenkort weer een nieuwe reeks kunnen drukken met hele nieuwe designs ! Dus zoek je nog een leuk sleutelshirt voor de zomer, bestel 'm dan snel O-)

OLDSCHOOL T-SHIRTS INCLUSIEF VERZENDING 6 EURO

tshirts_1.jpg


Lichtblauw :
* 6x XL

Donkerblauw :
* 3x XL

Zwart :
* 5x XL

Wit :
* 3x XL

PIMPSTYLE T-SHIRTS INCLUSIEF VERZENDING 7 EURO

tshirts_2.jpg


* 4x XL

POLO's INCLUSIEF VERZENDING 10 EURO

Zwart :
* 1x XXL
* 15x XL
* 12x L

Wit :
* 12x XL



(voorraad zal altijd snel bijgehouden worden)

Hoe bestellen Nederland ?
* Maak het juiste bedrag (inclusief verzending) over op rekening nummer 53.31.37.314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro-Kerkdriel). Bij de omschrijving zet je 'oldschool shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding oldschool shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!


Hoe bestellen België ?
* Maak het juiste bedrag (inclusief verzending) over op rekening nummer 001-2558619-29 op naam van ScooterTuning.net (Fortis-Stabroek). Bij de omschrijving zet je 'oldschool shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding oldschool shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

Let wel ! Bij een bestelling vanuit België duurt het iets langer voor je hem thuis hebt !! Dus niet meteen na een paar dagen zorgen maken...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

20-04-07 geld overgemaakt, ik had nog nooi iets negatiefs te zeggen over ST maar nu heb ik het er tog wel mee gehad, velen malen vaker al wat besteld maar dit gaat nergens over !!! heb een week terug ofzo ook al mail gestuurd maar ik heb nog steeds niets gehoord.
 
Ik dacht dat ik iedereen ondertussen gehad had met het overlopen van alle openstaande dingen, maar blijkbaar niet dus ! Ik ga ff alles nalopen en krijg je bericht.

Heb inderdaad vorige week donderdag een mailtje van je gekregen, maar toen zat ik al in Rotterdam en hele dagen afwezig tot en met zondagavond. Zoals gezegd kom ik hier zo snel mogelijk op terug !
 
misschien een tip voor de verkoopster

Ooit overwogen om een Pay-pal account aan te maken ? direct geld transfer wereldwijd.

Nadeel comissie maarja die euro meer of minder voor de klant maakt ook niet meer uit daarvoor krijg je wel een soort van zekerheid voor terug als klant zijnde.
 
na een lange tussenstop door stress van school toen lange vakantie nu weer terug, nog steeds niets binnen haha, maja zal wel niet meer komen ook, tog jammer.
 
Ik heb alle gegevens na bovenstaande reactie opgezocht en je een emailtje gezonden ! Das ondertussen ook al paar weken geleden, maar ik heb gereageerd ! Als je wil zoek ik het wel even voor je op... Geen probleem !
 
Back
Top