Lengte schokdempers Betor en Doppler voor rox?

OrangeWallaroo

Well-Known Member
Wie kan mij vertellen wat de lengte van de volgende schokdempers zijn voor een earox:

_Betor Competition B40 = die rood/oranje
_Doppler , de olie - versie = de blauwe

En tips welke van deze 2 schokdempers ik beter zou kunnen nemen, zijn altijd welkom;), of ervaringen...

Alvast bedankt,, Grtzz OrangeWallaroo
 
Advertisement - register to remove this

de lengte van de Betor schokbrekers in zo goed als gelijk aan standaard , zal een milimeter aan schelen ,je moet dan ook de schokbreker bestellen voor jouw scooter , dus voor aerox.. en dat is volgens mij 280..

Betor (de oranje - gas versie) heb ik zelf goeie ervaringen mee , mijn vriendin heeft er 1 onder de aerox voor op straat (, die zit er nu een jaar onder , de vorige was overigens ook dezelfde betor , die zal het zo'n 2,5/3 jaar hebben vol gehouden bij dagelijks gebruik. verder racen ik en mijn met deze schokbreker op het circuit en bevalt goed :) ik heb er ook al tig gemonteerd op andere straatscooters en die bevielen goed , ook de goedkopere gele versie was goed :)

Doppler heb ik geen ervaring mee...
 
Oke bedankt voor je info, ik zal er zeker wat mee doen! Ik hoorde namelijk weleens dat de lak van de Betor competition snel ging bladeren, maar dit zal vast een kwestie zijn van bijhouden denk ik;)

Weet je trouwens ook wat de diameter is tussen de ringen van die Betor? (dus de afstand tussen 1 ring, van de ene kant naar de andere kant van de ring)
 
Last edited:
bedoel je de diameter van de veer?

de lak gaat er niet snel af , tenzij je het beschadigt ,mja , dat heeft elke veer.

mijn veer is al 4 jaar oud , afgezien van wat krassen en beschadigingen zit het lak er nog prima op :p ,bij mijn vriendin die m op straat gebruikt was de lak er wel een beetje af aan de onderkant ,mja , na 2/3 jaar bijna elke dag en niet te vaak schoonmaken kan dit ook wel...

de chromen binnenkant ging ook wel roesten ,maar ook omdat ie niet vaak schoongemaakt word..
 
Back
Top