Lelijke krassen op scooter...iets tegen te doen?

neoking

New Member
Hallo!

Sinds gisteren heb ik een nogal vervelende ontdekking mogen doen: een gigantisch lelijke schaafkras op mijn scooter. Ik weet niet precies hoe het komt, maar het vermoeden is dat iemand hier tegenaan is geschaafd met zijn/haar fiets/scooter/iets anders, gezien hoe de kras eruit ziet. Natuurlijk zonder ooit iets van zich te laten horen, dus kan ervan uitgaan dat ik dit zelf mag gaan oplossen..
Welke held kan mij een goedkope oplossing bieden voor dit probleem? Zie fotos
 

Attachments

  • kras1.jpg
    kras1.jpg
    162.5 KB · Views: 19
  • kras2.jpg
    kras2.jpg
    171.1 KB · Views: 18
Advertisement - register to remove this

Als je dat witte er door ziet van de kap, het enigste wat je kan doen is een lakstift kopen en dan die witte gedeeltes zo mooi mogelijk proberen aan te stippen.. Meer kan je er eigenlijk niet aan doen..
Anders word het al snel:

1. De kap laten overspuiten.. (probleem is zie hem dan meer eens in de zelfde kleur te krijgen en dat het fabrieks nieuw word.

2. Anders zal je een nieuwe kap moeten kopen.. 2ehandse kappen zijn vaak al afdankertjes van scooters die al kapschade hebben gehad. Mocht je toch een nette vinden, dan zitten er altijd weer lichte krassen erop.. Eerlijk gezegd ben ik nog nooit een nieuwe uitziende 2ehandse gespoten kap tegen gekomen.
 
Denk dat je dan wel iets meer nodig hebt dan alleen schuurpapier..

Waar dat geschuurd is kan best nog wel diep in de kap zitten.. Dan moet je dan zoiezo eerst gaan opvullen.. Maar dan ontkom je ook niet aan om de hele kap overnieuw te spuiten.. Vandaar je beter de kras wat kan aantippen met een lak stift.. Mocht je er teveel last van hebben, dan zit er niks anders op dan een nieuwe kap te kopen..
 
Back
Top