Lekt iets bij voorwiel

Vano

Member
Hoi,

Na net mijn scooter gefixt te hebben lijkt er ju een nieuw probleem te zijn opgedoken.
Er lekt iets bij mij voorwiel, lijkt echt bij de as vandaan te komen. Olie vetachtige substantie.

Weet iemand wat het is? En zoja hoe los ik het op?
 
Advertisement - register to remove this

Ik kan het me haast niet voorstellen dat hij niet loskomt, heb je zoiets geprobeerd ik kocht hem voor €6 bij de action
ik zou een haakse versie nemen als je toch nog moet kopen, niet zoeen als deze, dan gaan er krachten verloren/de verkeerde kant op.
stomme vragen: je draait wèl de goede kant op en drukt je hefboom naar beneden?:
zoveel èchte monteurs denken het wel met hun spierballen (biceps) af te kunnen en de sleutel "op te tillen" of naar opzij te drukken/trekken, tot ze wielbouten van een vrachtwagen op moment moeten vastdraaien (900 Nm, met een sleutel van 1,5 m, dan komt het toch op je gewicht aan (waar ik met mijn, toen ik begon, 65 kg vòl aan moest gaan hangen/mijn voeten begonnen te glijden) sindsdien zet ik altijd kracht naar beneden, daar ben je het sterkst en als het lukt ga ik erop staan.
 
Last edited:
ik zou een haakse versie nemen als je toch nog moet kopen, niet zoeen als deze, dan gaan er krachten verloren/de verkeerde kant op.
stomme vragen: je draait wèl de goede kant op en drukt je hefboom naar beneden?:
zoveel èchte monteurs denken het wel met hun spierballen (biceps) af te kunnen en de sleutel "op te tillen" of naar opzij te drukken/trekken, tot ze wielbouten van een vrachtwagen op moment moeten vastdraaien (900 Nm, met een sleutel van 1,5 m, dan komt het toch op je gewicht aan (waar ik met mijn, toen ik begon, 65 kg vòl aan moest gaan hangen/mijn voeten begonnen te glijden) sindsdien zet ik altijd kracht naar beneden, daar ben je het sterkst en als het lukt ga ik erop staan.
Ja draai wel de goede kant op haha,
Weeg zelf zo’n 85 kg en zelfs toen ik er bijna aan ging hangen met volle gewicht kwam er nog geen beweging in. Denk dat ik dan idd even een andere sleutel moet halen en anders maar langs garage
 
Back
Top