Legale (opgevoerde)stunt scooter

marcelMHR rox

Active Member
Top advies !
Post automatically merged:

Als deze dan afgesloten is met een hek, dan is het geen openbare parkeerplaats en veranderd deze in privéterrein.
Dan kan je daar inderdaad doen wat je wilt.
alleen mag je naar mijn weten je daar niet bevinden als het op slot is, en jij het dan alsnog betreed op een of andere manier

Deurlii

n00b
Ik ga misschien binnenkort voor een 2t scooter kijken voor naast mijn 4t scooter. Ik wil een tweetakt om lekker aan te sleutelen etc. Ook zou ik het leuk vinden er af en toe op een parkeerplaats of rustige plek whielies op te oefenen. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om een tweetakt scooter zo af te stellen dat hij super snel optrekt maar niet harder dan 50 gaat. Dan heb ik tenminste nooit problemen op de rollerbank maar kan je er wel lekker mee “stunten”. Ik zat zelf te denken aan korte vertanding en bijvoorbeeld hele lichte rolletjes.

In hoever is dit mogelijk en “goed” voor het blok?
Sneller trekken zal altijd hogere top betekenen, of je wilt je blok heftig begrenzen, maar dat vind je blok echt niet leuk.

dnh300

Member
Sneller trekken zal altijd hogere top betekenen, of je wilt je blok heftig begrenzen, maar dat vind je blok echt niet leuk.
Oke thanks voor je reactie ik heb vooral ervaring met 4t en met 4t is het meestal kiezen of je wilt optrekken of topsnelheid wilt.

bartj

HousePaus
Wanneer leert men nou dat je een scooter niet kan afstellen op bv topsnelheid of optrekken....
Je kunt een scooter op 1 manier afstellen en dat is goed. Als je gaat proberen met lichtere rollen gaat je blok niet fijn vinden zodra je ook maar wat harder dan 30km per uur gaat. Dus mijn advies knal er een Sito plus uitlaat onder waar de prop uit is, trek lekker door is niet opvallend en zolang je het bij wheelies op een parkeerplaats houdt zul je niet zomaar op de rollenbank worden gezet.

dnh300

Member
Wanneer leert men nou dat je een scooter niet kan afstellen op bv topsnelheid of optrekken....
Je kunt een scooter op 1 manier afstellen en dat is goed. Als je gaat proberen met lichtere rollen gaat je blok niet fijn vinden zodra je ook maar wat harder dan 30km per uur gaat. Dus mijn advies knal er een Sito plus uitlaat onder waar de prop uit is, trek lekker door is niet opvallend en zolang je het bij wheelies op een parkeerplaats houdt zul je niet zomaar op de rollenbank worden gezet.
Het kan zeker wel of het goed is en in hoeverre mogelijk is een ander verhaal. Maar inderdaad het beste is wat jij zegt.

Advertisement - register to remove this