P PaulPhantoM Guest 26 June 2004 #763 Met lichtelijke brakheid van de drank van gister vertrekken we met 2 bussen met scoots richting Grou +ralf+ Tot Grou 8P
Met lichtelijke brakheid van de drank van gister vertrekken we met 2 bussen met scoots richting Grou +ralf+ Tot Grou 8P
Joost@aerox 3BR Tuner 26 June 2004 #765 ruotetje geprint, alle spullen staan klaar, lars kan er ieder ogenblik zijn :W
Jay-rune Meuter Biatch 26 June 2004 #766 En ik wacht nog steeds op een gozer die hier om half 10 zou zijn maar niet te bereiken is op zijn mobiel :\
En ik wacht nog steeds op een gozer die hier om half 10 zou zijn maar niet te bereiken is op zijn mobiel :\
RobinV GC gek 26 June 2004 #767 Nou eindelijk gaan we dan zo weg We zijn te herkennen aan een expert busje
InsaneMalebrain #Lennard 26 June 2004 #769 Eerst nog ff snoep halen @ tankstation en dan kom ik ook richting Grou 8) Ik ben trouwens te herkennen aan mijn lichtbruine shirt met achterop in het donkerbruin "35" (voorop staat een vespa brommert ) Zie jullie zo!
Eerst nog ff snoep halen @ tankstation en dan kom ik ook richting Grou 8) Ik ben trouwens te herkennen aan mijn lichtbruine shirt met achterop in het donkerbruin "35" (voorop staat een vespa brommert ) Zie jullie zo!
Erwin. Well-Known Member 26 June 2004 #771 ik helaas ook niet, maar succes voor allemaal, en ik zal de foto's/filmpies wel zien
Mini-g YEAHH 26 June 2004 #774 [R]unner [R]eloaded said: Veel plezier :'( Click to expand... Ja bah.. volgende x wil ik er ook bij zijn
[R]unner [R]eloaded said: Veel plezier :'( Click to expand... Ja bah.. volgende x wil ik er ook bij zijn
Jaspah Nu ook een GC slet.. 26 June 2004 #776 hm ik kon ook niet... waterpomp zit vast. genemuiden dan maar i guess ? btw waar blijven de pix
antonrox Ouwe Rot 26 June 2004 #777 haha het is net 3 uur, de foto`s zullen vanaaf ofzo pas komen , aangezien de forum members hier echt meeting DIE HARDS zijn en daar nog wel ff blijvuh. Ik kon niet , blok ligt bij joost en ook geen vervoer :'(
haha het is net 3 uur, de foto`s zullen vanaaf ofzo pas komen , aangezien de forum members hier echt meeting DIE HARDS zijn en daar nog wel ff blijvuh. Ik kon niet , blok ligt bij joost en ook geen vervoer :'(
Sandokan 19inch Bitchass 26 June 2004 #778 Filmpjes en foto's wanted ik baal er echt van de ik niet kan komen