This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
mischien voor de gein tellen hoeveel je er uitdeelt (st.net stickers) :X ben je wel even zoet mee denk ik

hey manta er is hier een dealer die schaaf (nieuwe horne) heet die had met iemand afgesproken om ook artikelen te komen verkopen maar die gast die hem had gebeld heeft niet weer terug gebeld, wil je deze dealer (vrij goedkoop) hebben dan moet je hem es bellen 0622151489
laterz

InsaneMalebrain said:
Ok thnx!

Maybe morgen dus ook aanwezig *D

[edit] Dat station, heet dat Grou-Jirnsum? [/edit]

ja dat heet zo dat station.

mja zo als jullie weten ben ik niet aan wezig... ik weet dat de meesten niet erg zullen vinden

Ik kan dus komen.. heb alles geregeld aanhanger en vervoer noem maar op.
Alleen ben ik vandaag geopereerd aan me kaakontsteking dus me linker wang is net een ballon........ en doet heeeel veeeeel zeer :'(

Maja ik ga wel komen denk.. dus zie je iemand met aan rare dikke wang.. That's me

Ik weet niet wie verder het verhaal met de Dealer die daar z'n spullen zou gaan verkopen heeft geregeld, maar ik word net gebeld door hem, en dat er bij hem nog niks bevestigd is. Manta heeft het nummer van hem, en hij wacht op een telefoontje van jullie... In mijn ogen vrij hufterig, want ik heb daar een paar uren met hem over staan te lullen, en een ander vernageld het weer :|

Degenen die hier op willen reageren doen dat maar via PM, geen zin om dit topic met zo'n discussie te verkloten.

Marlon said:
Maja ik ga wel komen denk.. dus zie je iemand met aan rare dikke wang.. That's me

Of ik , ben eergister aan mijn kaak geopereerd en heb ook een dikke wang.

Ik heb heel veel zin in morgen en hoop dat het goei weer word en een leuke opkomst.

komt allemaal goed

ik ben ook aanwezig met Vanquish(arno), Naas (maarten) aprilia_area_51(jeroen) en pitt.bul.sr.www(arjan)

Status
Not open for further replies.