led lampjes fly

ik heb een piaggio fly waar ik led lampjes op wil zetten. ik heb de goede lampjes besteld met de juiste fitting en wattage, alleen krijg ik ze niet werkend,

de koplamp werkt, zowel dim als grootlicht,

richtingaanwijzers doen helemaal niks met de led bolletjes erin, met normale wel gewoon,

het achterlicht doet het voor 0,5 seconden en valt dan uit, zodra ik de scooter opnieuw start / het lampje opnieuw in de fitting stopt flitst ie weer 1x, en valt dan weer uit, ook deze doet het probleemloos met een normaal lampje,

hoe kan dit komen? komt dit doordat de scooter wisselspanning opwekt en die led gelijk nodig hebben? ik vind het vreemd aangezien de koplamp dus feilloos werkt, alleen de knippers en achter krijg ik niet aan de praat,
Post automatically merged:

nog even voor de duidelijkheid, dit betreft de originele lampen met de originele fittingen waar ik led bolletjes in wil plaatsen, NIET andere complete modules met van die Audi lampen, gewoon normale dus,

Advertisement - register to remove this

Het knipperlicht relais , heeft om te knipperen , 2x 20 watt nodig , je led lampen , halen dit niet . Je hebt voor ledlampen , een last onafhankelijk , knipper relais nodig , voor led lampen . Ook zijn ledlampen polarisatie gevoelig , dus als de plus en min , of het lampje verkeerd in de fitting zit , brand hij niet . En zeker niet op wisselstroom aansluiten . Dan moet je hem ombouwen naar gelijkstroom .
Hier is zo'n relais , maar kan je als je de tijd hebt veel goedkoper op ali vinden : https://www.bol.com/nl/nl/p/cf14-le...0829&msclkid=29105626a83618ddbb953176077f6f18

heb een instelbare gevonden op ali voor 2,40 afwachten en dan ga ik t testen
Het knipperlicht relais , heeft om te knipperen , 2x 20 watt nodig , je led lampen , halen dit niet . Je hebt voor ledlampen , een last onafhankelijk , knipper relais nodig , voor led lampen . Ook zijn ledlampen polarisatie gevoelig , dus als de plus en min , of het lampje verkeerd in de fitting zit , brand hij niet . En zeker niet op wisselstroom aansluiten . Dan moet je hem ombouwen naar gelijkstroom .
Hier is zo'n relais , maar kan je als je de tijd hebt veel goedkoper op ali vinden : https://www.bol.com/nl/nl/p/cf14-le...0829&msclkid=29105626a83618ddbb953176077f6f18

Back