Led kleuren lamp

Even een klein vraagje.

Ik heb zojuist mijn h4 kleuren led lampje binnen gekregen voor mijn scooter ,nu heb ik m erin gedaan, hij werkt maar de afstandsbediening maakt geen contact want ik kan de kleuren niet veranderen. iemand een idee hoe ik dit kan fixen en erachter kan komen wat het probleem is?

alvast bedankt.

Groet Jules.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    73.3 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Kijk eens of de batterij in de afstand er goed inzit.
Meestal zit er ook een plastic stripje, dat moet je eruittrekken zodat de batterij contact maakt.
 
Dan is hij misschien kapot, garantie terug sturen?
Of sluit een lamp aan met losse kabels op de accu aan en probeer dan eens.
Als hij het dan nog niet doet terug sturen.
Bij Allie Express besteld?
Dan kan het zijn dat ie kapot is.

Mijn broer kocht daar eens 20 leds, er waren er 12 kapot.
En die 8 wat gingen hebben het niet lang gedaan.
 
Dan is hij misschien kapot, garantie terug sturen?
Of sluit een lamp aan met losse kabels op de accu aan en probeer dan eens.
Als hij het dan nog niet doet terug sturen.
Bij Allie Express besteld?
Dan kan het zijn dat ie kapot is.

Mijn broer kocht daar eens 20 leds, er waren er 12 kapot.
En die 8 wat gingen hebben het niet lang gedaan.

maar er moet toch een manier zijn om te kunnen kijken of de afstandsbediening het überhaupt doet?
 
nee infrarood
Dus hij doet t niet als er een deur tussen zit? De afstandsbediening...
Bij mij kon ik vanaf binnen in de huiskamer t alarm bedienen.
Infrarood is zoals de afstandsbediening thuisScreenshot_20200415-182630.pngScreenshot_20200415-182643.pngScreenshot_20200415-182653.png
 
Dit soort afstandsbedieningen zijn altijd infrarood.
Voor TV, radio, lampjes et cetera...
Infrarood moet je mikken. Ga eens met je tv afstandsbediening in de wc de zender veranderen!
Post automatically merged:

Is met een radiografisch geluid op een bepaalde frequentie

Ik heb een weerstation met buiten thermometer. Die stuurt ook radiografisch
 
Oww shit, kan natuurlijk wel infrarood zijn. Ik dacht dat het om de afstandsbediening van een alarm ging!!
Excuses!
 
de afstandsbediening doet het gewoon. ik heb het getest zoals op het filmpje en er gaat gewoon een lampje branden. iemand een idee waar het dan aan kan liggen?
 
de afstandsbediening doet het gewoon. ik heb het getest zoals op het filmpje en er gaat gewoon een lampje branden. iemand een idee waar het dan aan kan liggen?
Komt er een infrarode straal uit? Waarneembaar met app
Post automatically merged:

Werkt ook bij tv afstandsbediening. Zie je de straal vd afstandsbedieningtandsbediening
 
JulesvanPol said:
Ik heb zojuist mijn h4 kleuren led lampje binnen gekregen voor mijn scooter

Jules,

welke scooter is dit en kun je, je licht ook aan doen wanneer de motor niet loopt?

Ik vraag dit omdat ook wat elektronica zich in de lampjes zelf bevindt, deze elektronica heeft wel een stabiele gelijkspanning nodig.
Dus op scooters waarvan de verlichting alleen brandt als de motor loopt , is dit dus niet het geval en zullen deze lampjes ook niet functioneren.

Verder kan het zijn dat je koplampglas infraroodstraling tegen houdt, dit kun je proberen door de lampjes even te proberen buiten de koplamp.
 
Back
Top