LED balk peugeot kisbee EFI

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Weet iemand misschien hoe het led balkje zit aangesloten op de kabelboom bij een peugeot kisbee EFI model

Gaat om dit ding:



De reden waarom ik dit vraag is omdat ik een kappenset switch wil gaan doen voor me kisbee. Maar het kan wellicht zijn dat ik dan een nieuw model voorkap nodig heb.. Dus dan heb ik ook zo`n balkje nodig.. Maar heb zelf geen idee waar naar het op de kabelboom zit aangesloten.
 
Advertisement - register to remove this

Hi eurokit, wat is dit voor verlichting?

Want als is de naam vertaal die EasyParts eraan geeft, namelijk "Veilleuse Centrale Avant", wordt dit vertaald als "Centrale nachtlampje vooraan".

Het lijkt me een soort dagrijverlichting.
Indien dit zo is, en jouw huidige scooter heeft er geen aansluiting voor, komt deze gewoon op de geschakelde plus van je contactslot.
 
In frankrijk is het verplicht om met dimlicht rond te rijden(dag en nacht) ik heb zelf een kisbee uit 2021 en de dageijverlichting en dimlicht branden gelijk als het contact aan staat. Heb namelijk ook geen stadslichten in de koplamp zitten en schakelaar voor de verlichting
 
Hi eurokit, wat is dit voor verlichting?

Want als is de naam vertaal die EasyParts eraan geeft, namelijk "Veilleuse Centrale Avant", wordt dit vertaald als "Centrale nachtlampje vooraan".

Het lijkt me een soort dagrijverlichting.
Indien dit zo is, en jouw huidige scooter heeft er geen aansluiting voor, komt deze gewoon op de geschakelde plus van je contactslot.

Enigste optie zou 2ehands zo`n kabel boom proberen te vinden en dan zien waar het vast zit gemaakt.

Als jij zegt bij de geschakelde plus, neem ik aan dat ik dan in de buurt van het contact slot moet zoeken (bij dat nieuwe type kabelboom.
 
Op de stekker aansluiting van de led lamp moet gewoon een geschakelde plus en massa komen. Dus als je hem aansluit op de geachakelde plus dan zal hij moeten werken zodra je hem op het contact zet
 
Back
Top