This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

LC vertanding?

citroensap

Well-Known Member
Ik heb een luchtgekoelde SR met mina blokje met een best behoorlijke setup:

Evo70 AC
MHR99 pijp
21dellorto
mhr2000
delta clutch
vl12

Maar in een AC blokje zit natuurlijk kortere vertanding dan in een LC blokje. Wat ik me nu dus afvraag is of het echt daadwerkelijk nut heeft om LC vertanding in mijn blok te doen en er ook echt iets van merk ( kwa harder doortrekken en ietsjes hogere top). Of is het verschil zo klein dat ik het beter zo kan laten. Ik kan namelijk wss gewoon aan een LC vertandingset komen met alles al geperst enzo dus gewoon AC vertanding eraf , LC erop , band erop uitlaat weer erop , olie erin en knallen maar. Maar toch heb ik hier geen zin in als het geen zin zou hebben.
 
Ik wil er dus geen geld aan uitgeven , maar ik kan dus wss aan die Aerox vertanding komen ( die langer is dan mn huidige vertanding). Mij vraag is dus of je met DIE vertanding er ook daadwerkelijk iets vna gaat merken dat het ook echt de moeite is om mn vertanding eruit te halen.
 
een ac zit niet altijd kortere vertanding in hoor , de meeste ac's sr die ik tegen ben gekomen waren gewoon gelijk aan LC , alleen rally ac niet
 
als je het echt zeker wilt weten pak m dan eens los , er zijn namelijk mensen die zeggen dat ac korter is. ik weet zo goed als zeker van niet maarja..