• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

LC&AC coold predator`s

Hallo ieddereen ik ben nieuw op dit forum omdat ik voor de eerste keer aan een boost lc project begonnen ben . Momenteel is de kader al zo goed als klaar , ook de radiateur en reservoir hebben al hun plek op de kader dus nu is het eigelijk meer uitkijken voor de setup en andere delen . Mensen met ideeen laat jullie maar horen want nogmaals dit is mijn eerste project :) betere fotos volgen nog . Grtz

Attachments

Advertisement - register to remove this

En hiervben ek dan met de updates en sorry maar tzijn enkel de fotos van de resultaten omdat met de vrouwken haar gsm is dat de fotos getrokken zijn omdat die van mij gesneuveld is xo

Attachments

Zoalq ge ziet stuur is in het zelfde kleur van kader en de rempompen van op het stuur zijn volledig herdaan . Deze hebben de zelfde kleur gekregen als van de fourche en dan alu remhendels en goudkleurige rempotdekseltjes van bcd en kben toch tevreden van het resultaat .

Zomer is gepasseerd en we zitten al goe in de winterperiode dus genoeg tijd gehad voor wa verder te doen aan ons projectjen :) er is al redelijk wa gdn dus het wordt de foto's zullen in verschillende delen erop gezet worden :)

dus ondertussen et bloksken terug wa verder afgewerkt en verbetert :p , cilinder is verandert naar een Mallossi MHR 70 cc Alu , stage 6 12 pen krukas , stage 6 sportvario , stage 6 RT koppeling , MVT raceontsteking , stage 6 PWk rech spruitstuk , stage 6 24 mm PWK vlakschuif carbu en een kortere vertanding , volledig nieuwe waterkoeling waarbij waterpompdeksel in bijpassend kleurtje is als ook het carterdeksel .

Attachments

G
Goede gespoten frame.. Welke verf heb je daarvoor gebruikt?
Kheb gwn tusen het motip gama gekeken of mijn smaak er tussen zat en ik had geluk . Grondverf komt van ne carrossier in de geburen zodak toch een perfecte onderlaag had . En de vernis is ook van het motip gama . Alls is wel in de garage gespoten ma het resultaat is toch in orde :) grtz

Kappen al wa bewerkt zo da alle kappen zeker passen ( ook al zijn er stukken uit de kap :p ) voorlopig ist me de str8 kappen te doen ma daarmee zullen we ook wel iets moois kunnen maken e ;) . Onderbuik past nu zindelijk en darmen van waterkoeling zitten niet meer in e weg ,
Knieval is voorzien van de opening voor het reservoirken en in de voetplaat is de uitsparing voor de darm naar de cilinder ook al in orde dus nu nog eerder afwerken , schuren en spuiten en klaar is Kees ( hopelijk :D )

Attachments

Advertisement - register to remove this