Last van ratelend geluid vespa sprint iget?

EE Eren

New Member
Dames en heren

heb je last van ratelend geluid dan kan het liggen aan de volgende dingen

1: kleppen
2: distributieketting
3: lagers

meestal ligt het aan de kleppen.
Dat zul je ook merken tijdens het optrekken van 0 naar 20.
Dit gebeurd meestal als er teveel speling op zit. Merk je zoiets? Ga dan meteen naar de zaak het kost je minder als €50.

ik heb dezelfde probleem gehad en het is opgelost.
 
Advertisement - register to remove this

Bij mij is het ratelend ineens begonnen met weinig ratelen tot heel veel. Het lijkt erop als het tegen iets aanloopt.
Bij een onderhoudsbeurt heb ik dit aangegeven en gelijk wordt er verteld dat ze weinig aan kunnen doen omdat het een euvel van Vespa zelf is.
En enige wat ze hiervoor hebben gedaan, is een dikkere olie voor minder herrie maar heeft weinig tot niets geholpen. Mijn Vespa is 2 jaar oud en heeft 5000km op staan
Mijn vraag is. Is dit probleem bekend bij jullie en bij Vespa.
 
Bij mij is het ratelend ineens begonnen met weinig ratelen tot heel veel. Het lijkt erop als het tegen iets aanloopt.
Bij een onderhoudsbeurt heb ik dit aangegeven en gelijk wordt er verteld dat ze weinig aan kunnen doen omdat het een euvel van Vespa zelf is.
En enige wat ze hiervoor hebben gedaan, is een dikkere olie voor minder herrie maar heeft weinig tot niets geholpen. Mijn Vespa is 2 jaar oud en heeft 5000km op staan
Mijn vraag is. Is dit probleem bekend bij jullie en bij Vespa.
Ja.
 
Bij mij is het ratelend ineens begonnen met weinig ratelen tot heel veel. Het lijkt erop als het tegen iets aanloopt.
Bij een onderhoudsbeurt heb ik dit aangegeven en gelijk wordt er verteld dat ze weinig aan kunnen doen omdat het een euvel van Vespa zelf is.
En enige wat ze hiervoor hebben gedaan, is een dikkere olie voor minder herrie maar heeft weinig tot niets geholpen. Mijn Vespa is 2 jaar oud en heeft 5000km op staan
Mijn vraag is. Is dit probleem bekend bij jullie en bij Vespa.
Heb je het al helemaal kunnen oplossen zoja hoe. Ik heb hetzelfde probleem op mn nieuwe E5 3600km
 
Back
Top