Lassen

Advertisement - register to remove this

4slaf4life

Well-Known Member
Kan niet echt zien wat het precies is. Maar het lijkt om een aluminium deel te gaan? Deze moet je sws voor het lassen zoveel mogelijk oxide vrij maken.

En je bespaart moeite door het blok los te halen. Lijkt sws niet alsof je hier bij gaat komen

Kan niet echt zien wat het precies is. Maar het lijkt om een aluminium deel te gaan? Deze moet je sws voor het lassen zoveel mogelijk oxide vrij maken.

En je bespaart moeite door het blok los te halen. Lijkt sws niet alsof je hier bij gaat komen
Ja is allminium maar heb een lasser hiervoor gevonden. Alleen moet het blok eraf? Of?? En kan er wel bij

4slaf4life

Well-Known Member
met n goedkoop bmbe apparaatje kan je dit gewoon lassen
Post automatically merged:

Hij zal er wel blij mee zijn als je m ff los haalt

Helemaal eraf?

Morgen dan maar blok eraf halen en naar de allminium lasser brengen

Hier wat meer info.

allminium is afgebroken van uitlaat richting ophanging. Dus mijn vraag is kan ik dat lassen? En moet blok eraf ? Ken namelijk een allminium lasser 12A08B77-B4F6-4749-B563-E551C4A35BB1.png

Last edited:

5erveD

Active Member
Ja, kan je lassen.
Ja, blok moet eraf.
JA! Er af ja.

Dit is typisch een SF1 probleem.
Gedeelte van de uitlaat ophanging breekt af.
Ik zou het alleen wel Tiggen ipv met beklede stokken aan de gang te gaan.

Of je trapt er een nieuw carter deel op maar dan moet je splitsen enzo

4slaf4life

Well-Known Member
das waar, mocht ik ooit een goede reden hebben om er een te kopen twijfel ik daar geen seconde over. Gelukkig hebben ze er op mn werk nu een paar staan. Kost geen cent om die even te gebruiken :D

4slaf4life

Well-Known Member
Ja tig is heel ontspannen. Stuk prettiger lassen dan met elektrodes waar je stiktin de rook en wat spettert als een gek.
Maar elektrode blijft tochwel m favouriet. Je kan zo n machientje van mp af halen met n paar elektrodes, steekt m in t stopcontact en je kan lassen.

Advertisement - register to remove this