Lasouris scooter valt uit bij gas los

Nbart

New Member
Dag allemaal,

sinds een aantal dagen valt mijn lasouris scooter uit 2021 met injectie uit als ik mijn gas los laat. Ik zal hieronder beschrijven wat er allemaal aan de hand is, hopelijk kan iemand mij aan een oplossing helpen.

De scooter start goed en meestal in 1 keer, hij trekt mooi op tot hij de 35km/u bereikt(de topsnelheid). Als hij deze snelheid heeft bereikt gaat de scooter steeds minder snel lopen tot die ongeveer 15km/u loopt. Door de scooter opnieuw te starten is het probleem (heel) eventjes weg.

ook valt de scooter uit als ik het gas los laat.

ik heb zelf het vermoeden dat het iets is met de elektronica aangezien de scooter verder wel gewoon goed loopt.

Wie heeft hier verstand van en weet waar dit aan zou kunnen liggen?

alvast bedankt.

groet Niels
 
Advertisement - register to remove this

Lees antwoord #4 even.
1e en 3e stukje.
 
De garantie regeling is toch een van de beste dingen die er is he. Geen zorgen maken. Als het stuk gaat dan rechtstreeks naar de dealer waar hij gratis gemaakt word. Misschien vermelden bij het maken van een thread dat je onder geen beding zelf aan een scooter moet gaan zitten wanneer deze nog garantie heeft..
 
De garantie regeling is toch een van de beste dingen die er is he. Geen zorgen maken. Als het stuk gaat dan rechtstreeks naar de dealer waar hij gratis gemaakt word. Misschien vermelden bij het maken van een thread dat je onder geen beding zelf aan een scooter moet gaan zitten wanneer deze nog garantie heeft..
Kijk, jij begrijpt het !
 
Bedankt, ik heb een reparatie aanvraag gedaan bij lasouris en gevraagd of het onder garantie valt. Ik had inderdaad nog een paar maanden garantie. Zelf nooit iets aan de brommer veranderd dus het lijkt me dat het daar wel onder valt maar je weet het nooit met dit soort bedrijven. Had zelf helemaal niet aan garantie gedacht.
 
Veel mensen weten het niet, maar vaak heb je nog langer garantie dan op een bon/website staat. Op de wettelijke garantie kun je eventueel later aanspraak op maken, mocht dit nodig zijn.
 
Back
Top