Laser xpro op aerox

Paul_vd

Well-Known Member
huy lui,

khad graag een laser x-pro (alu ) wille kopen , maar het probleem is dat ik hem moet afstellen op 50 ( veel politie en die zeik hier in LANAKe )

nu komt de vraag:

als ik deze uitlaat zou kopen , zou ik hem dan kunnen afstellen op 50 (org) zonder dat ik dingen zou gaan kapotrijden en toch een goede optrek heb..???!

set- up(je)

- org cillinder (uitgehoond)
- 17.5 carbu dell..
- malossi koppeling ( + wingbell )
- Polini 4 race vario
- SIto uitlaat nu

afstelling

- gele drukveer malossi
- Witte trekveertjes
- sproeier 83
- org rolle denk k..


->>> als hij kan afgesteld worden op 50 , wat moet ik dan qua afstelling veranderen voor een meest optimale optrek en NIKS KAPOT RIJD !!?

en ohjah, is hij legaal op de weg ? en is hij begrensd?

thnx alvast

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Hoezo andere carb, kopp en vario als je toch 50 gaat rijden? beter haal je die eerst eraf en vervang je dat met std.

Je kan het idd afstellen op 50, maar of het goed is is een 2e...

laser is volgens mij legaal (EU goedgekeurd) en heeft een prop
 
het is kiezen of delen of je houd gewoon je sito of je koopt een teruglopertje en haal je de begrenzer eruit hard optrekken is meestal ook een hoge top en net wat melf al zij een begrenste snelle uitlaat is niks waard


gr bas
 
Hehe, ik had een Aerox + Laser pro :)
Dat zal niet gaan wat jij wilt. Dat zal niet zo best zijn voor je scoot als je met zo'n pijp onbegrensd gaat rijden, maar je scoot zelf begrensd laten..
Als je een teruglooppijp wilt voor het zicht, dan moet je je pijp begrensd laten. Dan loopt hij wel veel minder dan die sito wat je nu erop hebt :P

Ik rij nu weer met mijn origineel pijpje, nadat mijn scoot daar in Lanaken in beslag was genomen...
 
ah oke , en ja , bijna iedereen hier in lanaken ( die niet harder gaan dan 45) heeft een trugloop en trekke nu veel beter dan mijne..

waarom zou het dan niet gaan bij mij :) :s
wat voor uitlaat zou ik dan kunne pakke voor geen sito te hebbe ?
( bijna dezelfde vraag als gister )
 
Als je toch eigenwijs gaat doen dan kan je die Laser x-pro nemen en je scooter van je varioring ontdoen + pijp begrensd laten. Of mss kan je je scooter begrensd laten, je pijp ontgrenzen en hem heel kut afstellen zodat ie nog maar 45/50 loopt. Of je kan zelfs alles ontgrenzen, zodat je mits mooie afstelling 80 haalt en stop je gewoon een goede begrenzer in je scooter :)

Goh wat een opties allemaal zeg..
 
boeie , jij rijdt zonder problemen ;)

omdat anderen het hebben moet je het niet doen , tuurlijk is het stoerder om een leuk pijpje te hebben , maar als dat ten koste gaat van het lopen van de scooter , en het kost je ook nog geld is het zonde..

ikzelf zou er gewoon een andere uitlaat op zetten en onbegrensd knallen , als ik dan gepakt word accepteer ik de gevolgen.

het is het 1 of het ander...
 
oke , ksnap het wel , maar ja , had toch liever niet die gevolgen :)
maja, heb hier thuis nog een leovinci tt , ga k dan begrenzen en eens er op zette...
kan ik daarmee wel 50 mee rijden??
>> optrek maakt niks uit want trekt nu al niet goed...
>> kan er iets kapot gaan??

laterz
 
Back
Top