Lars#Dragster geciteerd in de Volkskrant

Originally posted by aerox-evo70
no offence hoor, maarreeeee, valt me op dat ze naar een vmbo gaan... ipv dat ze het aan de serieuze scooteraars vragen.
idd en daar ligt ws ook het grote probleem.
Op deze manier worden de "chatboxen"oftewel de fora, geasocieerd met de lompe scooterjeugd.
 
Originally posted by Black Phantom
idd en daar ligt ws ook het grote probleem.
Op deze manier worden de "chatboxen"oftewel de fora, geasocieerd met de lompe scooterjeugd.


tuurlijk alle vmbo zijn n00bs :(
 
zou iig een recentie vragen en evt een artikel met forummembers

gaan ze daar niet mee accoord dan maar harde aanpak

je kan ook sbs6 Hart van Nederland aanschrijven voor een uitzending
(hebben vaak dingen wat niet echt nieuws is)

iig laat het er niet bij zitten
zo leren ze het nooit
en krijgen we een steets slechtere publiciteit
 
Ff ontopic blijven lieve schatjes :*

Conclusie dus: Volkskrant "citeert" zonder toestemming, en gebruik zelfs een andere zin dan het orgineel. Het is in zo'n mate veranderd dat het verhaal er alleen maar negatiever op word...

Dus.. ik zeg ook: Go Go Bas.. aanpakken die shit!

bladieblaat..
 
theoretisch gezien zijn die mensen over het algemeen wat minder serieus, maar no offence...

zou wel leuk zijn als er eens iets positiefs in de krant zou staan.... kan er niet iemand iets goeds regelen, van de scooter afstappen en een oude dame helpen oversteken ofzo :p
 
Wat een amateuristisch artikel... :(

Maar de kranten zullen niet gouw zo'n risico nemen, om zonder toestemming iets te publiceren ivm. de media wet.
dus het zou best wel eens als volgt in elkaar kunnen zitten: Als bron noemen ze "Chatbox" en ook is het niet letterlijk geciteerd. berichten in een chatbox zijn niet te achterhalen.

Dus ookal is het nog zo duidelijk, het is niet te bewijzen dat het hier vandaan komt...

Tjah... 't is een beetje ver gezocht... maar is best mogelijk denk ik zo.... Maar zeker proberen aan te pakken... vin 't ook een rotstreek, alle scooterrijders maar weer in een negatief daglicht zetten

Verder ben ik wel voor invoering van het praktijk-examen (want de eerste maanden denken de meesten wel dat ze het kunnen, maar......), hogere snelheden om met het verkeer mee te kunnen, APK keuring voor scooters (om ook te snelle scooters enkel op het cirquit te houden)
 
Originally posted by Brandblusser
De naam van user staat erbij vermeld.
Hoezo niet te achterhalen
In praktijk is het ook 200% zeker dat het hier vandaan komt, maar zij noemen een andere bron en iets wat hier eigenlijk niet gestaan heeft, want de tekst is veranderd.

Ook al is het nog zo zeker, de media zit sneaky in elkaar. Door dat soort kleine vermeldingen kunnen ze dan net niet aangepakt worden....

Maar ik ben natuurlijk geen deskundige ofzo... 't kwam gewoon in mij op (toevallig net op school gehad)... en hopelijk heb ik het goed fout :D en worden ze is goed aangepakt. Haat 't om altijd als 'roekeloze dwaas' aangekeken te worden
 
de point is niet dat ze 'aangepakt' moeten worden, maar dat we ze kunnen benaderen om wat recht te zetten en ook de andere zijde te laten weten..
 
Originally posted by Razma
de point is niet dat ze 'aangepakt' moeten worden, maar dat we ze kunnen benaderen om wat recht te zetten en ook de andere zijde te laten weten..
Sorry.. is idd. een betere verwoording... :) Hoop dat ze er voor open staan....
 
Morgen bel ik met degene die het artikel geschreven heeft, en dan kijk ik wat een mooie oplossing kan zijn.

Dat het hier vandaan komt is zonder meer duidelijk.
Mijn voorstel is om een serieus artikel te laten verschijven ipv wat het nu is...

Aanpakken/procederen is nou niet echt stappen waar je veel verder mee komt, en hart van nederland is helemaal pulp.
 
Wat maik zegt zit wel wat in. Er staat niet bij dat het geciteerd is van het scooterforum, sterker nog, er staat niet eens bij dat het geciteerd is, het zou net zo goed iemand kunnen zijn die zich lars#dragster noemt op school ofzo. Wij weten dat dit niet zo is natuurlijk, maar de Volkskrant zal van niets weten, en aanklagen heeft heus geen zin.
Het heeft wel zin om aan de hand van dit artikel en het gebruiken van een citaat zonder bronvermelding te VRAGEN (dus niet zeggen van het moet omdat u lars ongevraagd geciteerd heeft) naar een artikel die ons in een ander daglicht zet dan dat we nu gezet worden.
 
Last edited:
Originally posted by Freezer

Aanpakken/procederen is nou niet echt stappen waar je veel verder mee komt, en hart van nederland is helemaal pulp.

Hart van Nederland vind ik ook zeker pulp maar volgens mij kijken er wel erg veel mensen naar ... :rolleyes:
 
RAZMA:
Dus moeten we proberen om scooters sensationeel en positief in t nieuws te brengen, lijkt me...
Zoals toen dat stuk in de pauze, wat vet goed was(daardoor ben ik hier terechtgekomen)

MIss Proberen om ze (Hart van NL oid)uit te nodigen voor de meeting raz?
 
Zo is een citaat in de media:
Lars#Dragster: ‘Trek ik het gas open op het rechte stuk, 95-100 op de teller, ofzo, vliegt er een eend vol in mijn voorwiel.’
 
Een citaat uit een artikel of het internet, zoiets dus. Het LIJKT net alsof lars#dragster hier een persoon is, net zoals die anderen die geciteerd worden
 
Originally posted by Mister Z.
RAZMA:
Dus moeten we proberen om scooters sensationeel en positief in t nieuws te brengen, lijkt me...
Zoals toen dat stuk in de pauze, wat vet goed was(daardoor ben ik hier terechtgekomen)

MIss Proberen om ze (Hart van NL oid)uit te nodigen voor de meeting raz?

we hebben een discussie erover gehad over uitnodiging voor lelystad en uiteindelijk toch niet gedaan..

de reden is dat ze waarschijnlijk OF de buren rondom gaan interviewen om te vragen of ze overlast hebben... OF als iemand onderuit gaat daar op focussen en niet 'de point' zoals wij het zien...
wij vinden snelle en speciale scooters sensationeel.. voor de meeste mensen zijn en blijven het gevaarlijke dingen

maar we doen ons best. Dat pauze artikel was op zich idd uber :W
 
Back
Top