Laptops worden heet?

Dennis

ToetToet
Heren,

Vraagje:

We hebben hier 2 laptops staan van compaq, 1 van 3 jaar oud, en 1 van nog geen jaar oud.

Die van 3 jaar oud heb ik inmiddels al 3x open gemaakt omdat de fan verzadigd raakt met stof.

Maar momenteel heeft de nieuwere er ook al last van, deze wordt ontzettend heet en valt gewoon uit soms.

We hebben ze niet op schoot, gewoon op de tafel..

Als ik die oude schoonmaak doet hij het een maand of 4 weer prima, en begint het gezeur weer..

Is dit een algemeen bekend iets of? word er namelijk tamelijk gestoord van.

Ga straks even naar de winkel met die nieuwere, daar zou nog garantie op moeten zitten, maar ik vind het echt cheap.. Met andere merken hoor ik er namelijk nooit iemand over..
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nu een 3jaar oude laptop hier staan van hp.... Nooit last van, en die draait 24/7 staat vaak op schoot ed, maar nergens last van! Ook hebben m'n ouders een hp van ongeveer 1jaar oud, en die staat ook
24/7 aan, wel op een bureau dan! Ook geen problemen
 
Was op mn werk ook een probleem met een bepaalde serie van HP. Fan uit de behuizing halen en stof verwijderen hielp, maar je moet het wel bijhouden.
 
Mijn HP wordt na lang spelen ook wel warm, maar niet zo erg dat het uitvalt e.d. Zorg er wel voor dat je de lucht-uitlaat niet blokkeert met een glas, boekje, of zoiets.
 
Ik heb het bij mijn Acer aspire one 7720(not sure)

Deze valt ook uit als er een spel gespeeld word en de laptop op schoot heb.

Zelfs toen wij m net nieuw hadde was dit al. We hebben m al een keer terug gestuurd maar volgens hun werkte die 100%. Ook computerzaken wisten het niet.

Nouja we doen het er maar mee. Zo gek veel zware dingen doen wij er toch niet op...
 
Nja als je een beetje handig bent en de garantie toch al verlopen is of het je niks uit maakt zou je even nieuwe koelpasta tussen processor en koelblok kunnen smeren, standaard zit daar namelijk vaak veel te veel tussen + slechte kwaliteit wat eerder isoleert dan contact maakt (wat de bedoeling is).
 
Back
Top